Gunnar Skrevet Oktober 31, 2003 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2003 Så, hva tror dere sammenligna med E60?
///M power Skrevet November 1, 2003 Skrevet November 1, 2003 FWD???????????? Audi har fine store biler men FWD æsjjjjjj BMW og Mercedes er best Vi har kunn hatt mercedes siden 1985 i familien og kjøpte oss en E34 520 i 92. så kræsjet den og ble total vra og satset på en audi A4 bilen var fin og deilig med skinn interiør men var ikke førnøyd og sa hadet bra til Audi etter 2mnd. og kjøpte BMW E36 som familiebil E36 er Best bil.
///M power Skrevet November 1, 2003 Skrevet November 1, 2003 FWD???????????? Audi har fine store biler men FWD æsjjjjjj BMW og Mercedes er best Vi har kunn hatt mercedes siden 1985 i familien og kjøpte oss en E34 520 i 92. så kræsjet den og ble total vra og satset på en audi A4 bilen var fin og deilig med skinn interiør men var ikke førnøyd og sa hadet bra til Audi etter 2mnd. og kjøpte BMW E36 som familiebil E36 er Best bil.
SE Skrevet Juli 5, 2004 Skrevet Juli 5, 2004 Liker så klar BMW best. Hvis det er sandt at Audi har gått over til FWD så må jeg si HAHA. Da kommer jeg aldri til å kjøpe det.
///M power Skrevet Juli 6, 2004 Skrevet Juli 6, 2004 Liker så klar BMW best. Hvis det er sandt at Audi har gått over til FWD så må jeg si HAHA. Da kommer jeg aldri til å kjøpe det. Har ikke audi alltid hatt fwd og 4wd
SE Skrevet Juli 6, 2004 Skrevet Juli 6, 2004 Å? Trudde de hadde bakhjulstrekk jeg, men da så. da er det jo likegreit at jeg aldri har kjøpt meg en audi da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå