///M Skrevet Mars 4, 2004 Share Skrevet Mars 4, 2004 Hadde en prat med fattern om bilen, han sa du burde selge den, den vil gi deg masse problemer i fremtiden og du må bruke masse penger på å fikse den. Kjøp deg heller en japse bil, du får delene med engang, og de er ikke så vanskelig å mekke i heller bla bla bla, dere vet hvordan fedre er. Men jeg vil ha den så lenge den går, og etter at den er blitt ferdig vil jeg ha en annen BMW, eller Merce. Har hatt bmw dilla siden jeg var 14 tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Mars 4, 2004 Share Skrevet Mars 4, 2004 Jeg har fortsatt min 1. bil 318i. Bare hold den godt og pass på den. Så skal nok det gå bra. Jeg har planer om å beholde min leeeeeeeeenge.. hvis jeg ikke krasjer da, er jævlig redd for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 4, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2004 HeHe Det er bra det. Hvor mye er din kjørt a. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Ble den solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Ehh.. denne er postet for 8år siden..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Ja det var derfor jeg ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Sikkert solgt den og kjøpt seg japse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 8 år har gått, nå er han familiefar og kjører Avensis verso eller noe sånt, og fnyser av alle de fine BMW'ene på veiene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Under "kjøretøy" hos trådstarter står det -> E36 ///M3 3.0l så tipper han har solgt, og kjøpt seg bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg