joppe Skrevet Mars 22, 2004 Share Skrevet Mars 22, 2004 Hvordan i alle bananers værden fikk du ut hattehylla? Min har spretti opp i bakkant og jeg får den faen ikke på plass igjen. hehe.. Så hvordan får du ut hele? da det gjelder merket så var det jo ikke så ille. Litt stort og dominerende kansje. Men fått forminska det og fått det på sideruta så blir det nok bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mars 22, 2004 Share Skrevet Mars 22, 2004 Ville aldri i verden hatt noe så stort på min bil jeg ihvertfall. Et relativt lite merke, 2-3 cm høyt, på sideruten hadde vært passende. En må også passe på å bruke riktig skrift = Arial, eller Arial+Fet. For selve teksten så bør det enten være selve nettadressen (www.bmwguiden.no) eller tittelen på toppen av sida/nettleseren (BMWGuiden.no). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 22, 2004 Share Skrevet Mars 22, 2004 Jeg liker det også best slik, ja, slik som DTM Power (og mange andre) har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet Mars 22, 2004 Share Skrevet Mars 22, 2004 Bare å være litt hard og brutalt Må faktisk nesten ribbe hele bilen innvendig bak for å få ut hattehylla uten å knekke den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mars 22, 2004 Share Skrevet Mars 22, 2004 Jeg liker det også best slik, ja, slik som DTM Power (og mange andre) har. Og for å holde seg til rene BMW-sider, med korrekt BMW-skrifttype: kan brukes både i siderute på bakrute og også på skiltplater som ikke har tekst fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 24, 2004 Share Skrevet Mars 24, 2004 Har sjekket litt priser nå, og det kan se ut som man ender på rundt hundrelappen for veldig lavt opplag. For 50 stykker kan man regne med ca. 70,-/stk. Det snakk om lignende det på bildene over, da skikkelige utskårne bokstaver i én farge, speilvendt om ønsket (for å klistre de på innsiden av vinduene). Kunne ordnes kjapt og greit. Kom på at jeg glemte å spørre om det var inkl. mva, men i og med at jeg ringte på vegne av firma (i forbindelse med andre trykksaker), så var det nok uten mva. Uansett ikke så ille pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet Juni 4, 2004 Share Skrevet Juni 4, 2004 blir det noko av disse klistermekene hvor kan vi bestille de.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 9, 2004 Share Skrevet Juni 9, 2004 Tjah. Det var det da. Jeg vil helst registrere et nytt domenenavn (skifte navn på sidene til noe litt sprekere som allerede er "bestemt") og så trykke opp stickers med det nye navnet på. Men akkurat nå skal jeg flytte og begynne å studere igjen, så jeg har ikke lyst til å legge ut for verken domene eller stickers for øyeblikket... Vi kan enten få laget et design som alle kan få laste ned og ta med til et reklamebyrå der man bor slik at de kan trykke opp merket (i det antall eksemplarer hver enkelt måtte ønske), eller så kan vi satse på forhåndsbestilling (og betaling). Da kan man i det minste få litt kvantumsrabatt. Men ville helst fått på plass nytt domenenavn først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 10, 2004 Share Skrevet Juni 10, 2004 Jeg vil helst registrere et nytt domenenavn (skifte navn på sidene til noe litt sprekere som allerede er "bestemt") og så trykke opp stickers med det nye navnet på.Men ville helst fått på plass nytt domenenavn først... Dersom du bytter domene innen rimelig tid så er det ikke noe poeng å trykke opp merker med det gamle nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 10, 2004 Share Skrevet Juni 10, 2004 Blir det www.kebabgutta.no da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 10, 2004 Share Skrevet Juni 10, 2004 Nei, pappaguttene.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet Juni 10, 2004 Share Skrevet Juni 10, 2004 bakhjulsdrift.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aceex Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2004 satse på forhåndsbestilling (og betaling). Det kan være at noen vill ha flere en bare 1 så da blir ca 50 stk sikker solgt. 70*50=3500,- Håper det blir noe av dette :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet Juni 11, 2004 Share Skrevet Juni 11, 2004 eg har et bra tips www.damemagneten.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Kanskje vi kunne begynne med dette nå. Gunnar, nå er det vel mulig å få finansert dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå