520d Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 det hadde vært noe....klistremerke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 er med jeg! så lenge det ikke er noe jalla som ødelegge utseendet på bilen noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Nå har det vel mer eller mindre blitt "fastslått" allerede at det skal være noe enkelt noe, f.eks. www.bmwguiden.no eller BMWGuiden.no. Den andre der er jo fin den..hadde gjerne kjørt med et par sånne på siderutene bak jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Jeg vil gjerne ha!! Må få laget en logo, så kan jo folk bare gå til det lokale reklamebyrået og få laget det i ønsket størrelse selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Jada, kjør på Det går jo an å ta forskuddsbetaling, og printe opp logoer deretter, så du slipper å tape penger på det Gunnar... Vanvittig bra viss dette hadde komt i boks før sommerens biltreff begynner :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Har fått en del priser på dette nå, og det skal nok gå i orden, men vi bør være en del, og vi bør bestille sammen. Det blir fort flere ganger så dyrt med enkeltbestillinger for hver enkelt. Hadde jo også vært gøy om det er likt hos alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Bytte navn først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Ja det hadde vært best om det var likt. Men blir dette aktuelt, så er hvertfall jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Bytte navn først? Sponser du? Kan kanskje legge på en tier eller to ekstra per merke, så dekkes domene og slikt også. Har ikke lyst til å bruke så mye mer penger på dette for øyeblikket. Det er litt trangt nå ettersom det går nærmere 15.000,- i bilen for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 kanskje legge på en tier eller to ekstra per merke, så dekkes domene og slikt også. Ikke dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Lag en bindende påmelding da tror det er mange her inne som er med på den, virker hvertfall sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Aguilera skrev: Lag en bindende påmelding da tror det er mange her inne som er med på den, virker hvertfall sånn ja gjør det. alle er jo med... så får vi, hvis du har lyst legge inn litt ekstra for nytt domene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 d stemmer jeg og får. så om noen år blir d egne treff og full pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 hva skjer ang denne saken? legg ut en link så dem som vil bett inn litt for domene å slikt kan gjøre det. har sett det mange plasser. bet villig inn noen kroner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå