Gå til innhold

Har folkens fått på sommerhjulene?

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Selv fikk jeg på mine sommerhjul på lørdag. Ikke noe mer piggdekkstøy nå gitt. Herlig! ;-)

Det eneste kjipe er at sommerhjulene mine ser nøyaktig like kjipe ut som vinterhjulene, og dessuten er dekkene utslitt. Heia hjulkapsler og 14" felger... 8)

Må nok i gang å spare til både felger og dekk... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skiftet også på Lørdag fra piggfrie, støyfrie dekk til sommerlefser med mer enn nok støy.. Til gjengjeld ser de litt kjekkere ut :D

En time etterpå begynte det å snø :shock:

Heldigvis la det seg ikke på bakken, og det slo om til mildvær igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Breyton felgene på nå ja.

Tar sikte på en tur til Reve 4. April, på t4e treffet.

Når det gjelder førertreningen 24. April er jeg litt usikker.

Er mulig jeg fyrer igang bobla og drar på gatebiltreff i Haugesund den dagen.

Blir det noen Revedag på deg i April da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. ;-)

Vet ikke om jeg stiller den 4. april. Opererte høyre storetå på fredag, så jeg er litt handicappa for tiden. Regner med jeg skal ta stingene den 25. eller 26., så vi får se hvordan det går når det nærmer seg den 4.

Tipper egentlig at jeg stiller som tilskuer. Trenger ny bremsevæske og nye dekk (må ha lettmetallsfelger i samme slengen) før jeg tør utpå banen, og det har jeg ikke råd til for tiden. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par ting som skulle vært ordet først jeg også men det spørs hva det blir tid til.

Går og venter på nye bremseslanger slik at jeg kan ta en overhaling på bremsene.

Jeg har heller ikke fått prøvd om de gamle M3 felgene mine (banehjul) er så rette at de er til å kjøre på. Får levere de inn til balansering en dag og se. Kanskje det rett og slett blir 15" og 60 profil på det første treffet..

Lykke til med tåa. Det er viktig å ta vare på gassfoten nå når det nærmer seg vår :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sommerdekk?! erru gal'a mann, er jo snø her!

Her også! Dvs. hovedveiene er etterhvert bare nå, men de er også våte - så en natt med klar himmel (=frost), så vips ligger jeg i grøfta dersom sommerdekka kommer på.

Pleier å legge om i påskeuka - med mindre jeg skal på hytta, da blir det etter påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke fått prøvd om de gamle M3 felgene mine (banehjul) er så rette at de er til å kjøre på. Får levere de inn til balansering en dag og se. Kanskje det rett og slett blir 15" og 60 profil på det første treffet..

Kan vel funke greit nok på Reve det?

Lykke til med tåa. Det er viktig å ta vare på gassfoten nå når det nærmer seg vår :wink:

Ikke sant og takk for det. :) Har hatt problemer med to tær i over 2.5 år nå. Gleder meg så ubegripelig til det forhåpentligvis øyeblikk er helt bra igjen! Snowboard, ski, gåturer, iihah! Og gassfoten har visst vært mer enn tung nok - kanskje i mangel av andre aktiviteter å utfolde seg på...

Og til dere snønisser... Akkurat nå, kl. 20:35, er det nesten 10 grader her, så snøen er langt unna for min del. 8)

Har hatt på vinterdekk i underkant av 3 måneder. Det holder lenge. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...