Erik E30 Einum Skrevet Mars 21, 2004 Share Skrevet Mars 21, 2004 Dvs. hovedveiene er etterhvert bare nå, men de er også våte - så en natt med klar himmel (=frost), så vips ligger jeg i grøfta dersom sommerdekka kommer på. I går kveld var det minusgrader og noen glatte flekker på hovedveien. I dag våknet jeg til 2-3 cm nysnø! Den forsvinner selvsagt fort, men understreker poenget mitt fra et par dager tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet Mars 22, 2004 Share Skrevet Mars 22, 2004 La om til sommerhjul rett før mars jeg, funker helt greit egentlig men måtte la bilen stå noen dager da det var som glattest. Felgene kom rett fra verksted med opprettning og ny gummi så klarte ikke og la de stå i garasjen lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 22, 2004 Share Skrevet Mars 22, 2004 Juhu, nå har jeg og fått på sommerdekka og det er rett og slett forferdelig Kjørte på piggfritt i 195/65/15 og er nå over på 235/40/17. Herregud til sporing og bråk på dårlig vei (som det jo stort sett er her i landet..) Men den var festlig i svinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2004 Må få gang på litt bilder nå, hagenisse. Og jeg hørte ikke at du kjørte engang i tlf. Du bare syter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 23, 2004 Share Skrevet Mars 23, 2004 Nuvel. Jeg tok buss i dag. *snø* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2004 Hahah. Bytte dekk i Oslo før påske er nok ikke det lureste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 23, 2004 Share Skrevet Mars 23, 2004 Tja. Nå er snøen borte så.. Men er vått, men det skulle da ikke være noe problem for sommerdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 23, 2004 Share Skrevet Mars 23, 2004 Må få gang på litt bilder nå, hagenisse. Jepp! Sjekk galleriet mitt. Bilen er ikke vasket dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2004 Ser bra ut, hagis. Nå må du bare få vaska den og knipsa noen flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 23, 2004 Share Skrevet Mars 23, 2004 tiltak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2004 Boning, polering og underspyling må du heller ikke glemme. Ellers går det som i drømmen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 23, 2004 Share Skrevet Mars 23, 2004 Hehe. Tenkte på å sette den bort til en kar her som driver med slikt. Men koster jo endel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2004 Sjekk om det skal være vårshining eller noe med BMWCCN avd Øst, eller om klubben har noen gode tilbud på slikt noe sted. Vi her i Rogaland fikk jo knalltilbud på bilpleie fra K-2000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Mars 26, 2004 Share Skrevet Mars 26, 2004 Fikk på mine i dag. Digg og se den med litt penere felger igjen. Men sporer som faen gjør min og. Men pytt, man må ofre litt Håper bare snøen forblir borte fra veiene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Mars 26, 2004 Share Skrevet Mars 26, 2004 fått på mine i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå