skillbill Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 jippi!!! da kan jeg endelig melde meg på her jeg også! punkterte i høst og har ventet helt til nå med og ordne meg ny gummi! men dette ble faktisk fikset kl. 07.30 på morgenen i dag! Kl. 07.30 troppet jeg opp hos AutoPartner på Sellebakk med 1 stk punktert dekk og et som trengte å byttes ut pga slitasje! Kort tid etter dro jeg derfra, med et stort smil om munnen, og to nye dekk i bagasjen! Vel hjemme tok det ca 30min før bilen stod ferdig med sommer-skoa på plass Har ikke noe nytt bilde fra i år, men bilde kan sees i galleriet mitt er e46 m3 "dobbeleike" replika el noe sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Jeg får vel ta bilde av porschen jeg da.. har ikke akuratt mange andre biler å sette sommer hjul på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Nå er det bare å passe seg for kantstein igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Yes.. nå er 19" på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 søndag skal dem på. noen som vet hvordan jeg kan finne produksjonsåret på dekkene? er det trykt et sted på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Nå er det bare å passe seg for kantstein igjen Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Jepp. Det står inni en runding på dekka. F.eks 2104 som betyr uke 21, 2004. Titt litt rundt etter det. Forhåpentligvis er det ikke så gamle dekk at kun 3 tall er aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Hatt sommersko/hjul hele vintern jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Nå er det bare å passe seg for kantstein igjen Innihel#¤"e Så grisefeit den bilen din e.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 søndag skal dem på. noen som vet hvordan jeg kan finne produksjonsåret på dekkene? er det trykt et sted på dem? Produksjons datoen på dekkene står kun på ene siden av dekket å ser hovedsaklig slik ut: De to første sifferene står for uken de er produsert og de to siste for årstallet. Her blir det da uke 50 i året 2004. Her blir det uke 17 i året 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Endelig vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Endelig vår Snadder for øyet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 de kommer på imorgen ! blir forstillings kontroll i morgen også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Diggern: Bilen din er så lekker, at du kunne satt på 15" vinterfelger og jeg har ikke merka det engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå