Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
MAN TRENGER IKKE BET. EN MILLION FOR OG KJØRE RUNDT I SØPPEL IALLEFALL!!!!

Man får vel en Sierra til et par-tre tusen kroner, så det er slett ikke nødvendig å bruke en hel mill. nei! :twisted:

ok.gif

  • 6 years later...
Skrevet

Måtte le litt når jeg datt over dette.. :lol:

En tilsvarende tråd skrevet av en vanlig bruker hadde ikke overlevd mer enn ett par timer nå til dags...

That was the good old days of bmwguiden :)

Skrevet
Måtte le litt når jeg datt over dette.. :lol:

En tilsvarende tråd skrevet av en vanlig bruker hadde ikke overlevd mer enn ett par timer nå til dags...

That was the good old days of bmwguiden :)

Nei, men i 2004 hadde bimmers (BMWGuiden) under 1000 medlemmer... idag har vi over 23000 medlemmer.

Skrevet
Bimmers er egentlig i ferd med å bli litt for stort nå til dags.

Vanskelig å henge med/holde styr på forumet om man ikke er her inne daglig, var bedre før i tiden :)

Jeg er litt enig i det... kanskje er vi et offer for vår egen suksess. Jeg tror allikevel at bimmers kan bli OK med en litt mer fokusert profil og ikke minst strengere moderering.

Skrevet
Da får du returnere som moderator da vet du, Friedrich. ;)

Jeg skal ikke legge skjul på at jeg stadig er entusiastisk og ivrig på vegne av bimmers, men jeg var moderator og viseadministrator i 6 år og andre skal også ha lov til å prøve seg. Jeg er også usikker på om jeg er den beste til å lede bimmers videre (altså sammen med andre moderatorer). Jeg blir ikke yngre med årene og når noen av brukerne her inne bare er såvidt eldre enn min datter blir det på mange måter litt feil at jeg er moderator. På den annen side er det kanskje bare bra at bimmers på noen områder får en eldre profil. Fjortispreik og tullball i lange baner er ingen tjent med.

Skrevet

Jeg er selv forbi 30-tallet og på vei videre,men noen av de yngre brukerne her inne har jeg faktisk hatt stor glede av å treffe,da det er gøy med bil fremdeles og jeg tenderer mot barnslig noen ganger om jeg får anledning.

Det jeg derimot ser på som et ork,er de yngre brukerne som dundrer på med særs dårlig norsk,skrekkelige styling/trimprosjekter og diverse generell dumskap.

Tror egentlig derfor et litt eldre moderatorpanel kunne truffet ganske godt,da en mix av aldre er meget sunn i utviklingssammenheng blant mennesker generelt.

3 unge, 3 voksne moderatorer? eller 2 unge,4 voksne?

- Når du sier det, PenguiN- , kan aldri huske å ha sett en smiley/et emoticon noe sted i Fredrik's poster nei.

Skrevet
Joda,han har ihvertfall brukt :roll:

Hmmm... bare i løpet av de første 24 sidene av den nåværende tulletråden har jeg brukt... :lol::shock:8):):-?:-s:roll:

  • 1 year later...
Skrevet
Det jeg derimot ser på som et ork,er de yngre brukerne som dundrer på med særs dårlig norsk,skrekkelige styling/trimprosjekter og diverse generell dumskap.

Tror egentlig derfor et litt eldre moderatorpanel kunne truffet ganske godt,da en mix av aldre er meget sunn i utviklingssammenheng blant mennesker generelt.

3 unge, 3 voksne moderatorer? eller 2 unge,4 voksne?

Er delvis enig i det du skriver. Hvis det er folk der ute som rett og slett ikke gidder å skrive ordentlig men har mye forkortelser som f.eks "lol" "brb" "snx" osv osv så er dette ett ork! Derimot dem som har dysleksi (Stavet riktig?) har greit nok en unnskyldning, så dette må jo så klart aksepteres.

Skrekkelige styling/trimprosjekter sier du? Tenker du da på noe annen styling enn M-Tech og M3 optikk? Trimprosjekter er jo alltid morsomt, men det er jo såklart mye bedre å følge med på ett prosjekt der trimmingen blir gjort ordentlig, da spesielt sugetrim i mine øyne. Mange tror det bare er å "slipe" av 1mm på toppen og matchporte innsugskanalene med tilhørende pakning. Det er ikke akkurat slik at dette er det beste alternativet og sikkert ikke heller det mest optimale.

Men for all del, vi trenger jo en nyere generasjon også som skaffer seg kunnskap ang trimming og bearbeiding av topper. Dem som driver i dag vil etter all sannsynlighet bli borte etter hvert, og da er det greit at det har kommet noen av en yngre generasjon som også kan få til svært så fine tall i bremsebenken etter at motoren har blitt bearbeidet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...