Glennski Skrevet Mai 17, 2010 Skrevet Mai 17, 2010 herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud for en kjedelig dag! gruer meg hver gang til 17 mai, er heller kondolasjoner som burde vært på plass. Neida Er så gøy så Gratulerer med dagen også
bcRichard Skrevet Mai 17, 2010 Skrevet Mai 17, 2010 17-Mai: En allerede reservert dag for fyllesjuka! +1!!!!!!!!!!!!!
oddis Skrevet Mai 17, 2010 Skrevet Mai 17, 2010 Gratulerer med dagen Norge, av det som er igjen av dagen, la det bli mange i fremtiden.
Zibiri Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Faktisk en av de første trådene som ble oprettet på bimmers
Der Barockengel Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Gratulerer med dagen Norge, av det som er igjen av dagen, la det bli mange i fremtiden. La det bli mange fler - den slutter jeg meg til.
Der Barockengel Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Tatt deg en slurk nå Odd? Døh, slakk av på kjekkas-kommentarene, da. Også fulle folk kan si fornuftige ting. Har jeg i alle fall hørt....
Glennski Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Tatt deg en slurk nå Odd? Døh, slakk av på kjekkas-kommentarene, da. Også fulle folk kan si fornuftige ting. Har jeg i alle fall hørt.... Hvor har du hørt det?
Der Barockengel Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Også fulle folk kan si fornuftige ting.Har jeg i alle fall hørt.... Hvor har du hørt det? Av en sunnmøring som gav meg haik opp Gudbrandsdalen. Hyggelig kar - og han visste nok hva han snakket om, for han satt å drakk av noen ølbokser helt til vi hadde passert Vinstra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå