Gunnar Skrevet Mai 18, 2004 Share Skrevet Mai 18, 2004 Snakk om ren og pen fabrikk. Ser ikke ut som de gjør en dritt der inne. Samme problemet som McLaren Mercedes lider av i F1 tror jeg - bryr seg mer om bygget enn bilene.. Men for all del, rå bil, men jeg liker virkelig bedre SLene enn SLRene. SL er biler jeg VELDIG gjerne kunne hatt. SLR er LANGT fra like pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 18, 2004 Share Skrevet Mai 18, 2004 Seriøst strøken den fabrikken ja, kunne lett funnet meg tilrette der, kanskje de trenger en vaskehjelp.. Mye spesielt på de bilene, spesielt eksosanlegget var av den utradisjonelle typen. De kunne funnet et finere design på felgene synest jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2004 Seriøst strøken den fabrikken ja, kunne lett funnet meg tilrette der, kanskje de trenger en vaskehjelp.. Jeg får satse på at noen bilprodusenter vil ha en produktdesigner om noen år. Biter studiebasillen meg helt kan jeg jo fortsette til PhD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Mai 18, 2004 Share Skrevet Mai 18, 2004 heftig bil. jeg synes at felgene er helt rååå. liker SLR jeg, men synes at SL er mye kulere ihvertfall R129 SL etter feaceliften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mai 25, 2004 Share Skrevet Mai 25, 2004 rart at di ikke brukte hansker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 5, 2004 Share Skrevet Juli 5, 2004 nå må BMW komme med en konkurent til SLR`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juli 5, 2004 Share Skrevet Juli 5, 2004 nå må BMW komme med en konkurent til SLR`n Tror ikke BMW kommer til å lage dårlig bil for å konkurere med Merchedes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Juli 6, 2004 Share Skrevet Juli 6, 2004 nå må BMW komme med en konkurent til SLR`n Tror ikke BMW kommer til å lage dårlig bil for å konkurere med Merchedes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 6, 2004 Share Skrevet Juli 6, 2004 MB SLR er ikke noen dårlig bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 6, 2004 Share Skrevet Juli 6, 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Juli 16, 2004 Share Skrevet Juli 16, 2004 ///M og BMW Alpina hva mener dere med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juli 16, 2004 Share Skrevet Juli 16, 2004 Det var ment som en spøk, men det håper jeg dere forstod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå