Erik E30 Einum Skrevet Mai 21, 2004 Skrevet Mai 21, 2004 Vell nå har du glemt resten av 90hk i 4liters V8, den har total 470hk.Abslutt 70hk mere enn M3 GTR. 380 hk er i gateversjonen av M3 GTR, løpsversjonen har mer enn 380 hk. Jeg har originalbrosjyren til M3 GTR gateversjon hjemme, så jeg VET spesifikasjonene på den! Når den driver å kjører en BMW 320i bruker dem vanlig(standard) 2 liter rekke sekser? I E36 tror jeg brukte de E30 M3-motor (4-sylindret) en periode, men da var sikkert reglene annerledes. Den gang E30 M3 konkurrerte hadde jo både BMW og MB 2,5-liters 4-sylindret, og Ford hadde 2-liters 4-sylindret med turbo. BMW har også deltatt i 24-timersløp på Nürburgring med 320d (diesel!), og vant :!: Seieren kom vel hovedsaklig av det lave forbruket, slik at de hadde færre pit-stop enn konkurrentene.
///M power Skrevet Mai 21, 2004 Skrevet Mai 21, 2004 Nei det jeg skrev var tekniske data til en CLK DTM. Jeg trodde at du sammenlignet CLK DTM og M3 GTR racing versjoner.
Erik E30 Einum Skrevet Mai 22, 2004 Skrevet Mai 22, 2004 Racingversjoner generelt er det temmelig vanskelig å få 100% sikre data på. CLK DTM AMG gateversjon har en 5,5-liters V8 kompressor med 582 hk ved 6.100 o/min og 800 Nm ved 3.500 o/min. Dette bringer ekvipasjen opp i 100 km/t på bare 3,9 sekunder, og gir en elektronsik begrenset toppfart på 320 km/t.
///M power Skrevet Mai 22, 2004 Skrevet Mai 22, 2004 Racingversjoner generelt er det temmelig vanskelig å få 100% sikre data på.CLK DTM AMG gateversjon har en 5,5-liters V8 kompressormed 582 hk ved 6.100 o/min og 800 Nm ved 3.500 o/min. Dette bringer ekvipasjen opp i 100 km/t på bare 3,9 sekunder, og gir en elektronsik begrenset toppfart på 320 km/t. I know.
KennyZM Skrevet August 28, 2004 Skrevet August 28, 2004 heftig m3!!! Men jeg likte ikke alt som var inni bilen...der er en standard m3 vel så fin...
Erik E30 Einum Skrevet August 29, 2004 Skrevet August 29, 2004 Er M3 CSL raskere enn M3 GTR? CSL er raskere rundt Nürburgring Nordschleife enn GTR, nå snakker jeg om gateversjoner. Hvem som er raskest 0-100 husker jeg ikke. Begge er vel sperret på 250 km/t, men ihvertfall CSL kan fås med sperre på 280 km/t istedet, dersom kjøperen la fram hastighetslisens ved bestillingen. Men det finnes jo mange uoriginale chiper som fjerner toppfartssperra. Det er ihvertfall å få til CSL, og lar seg sikkert skaffe til GTR også.
skillbill Skrevet September 19, 2004 Skrevet September 19, 2004 hagenisse : er ikke så dumt med "windows" i bilen da.. må jo kunne se hvor man kjører
Gunnar Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2004 det der ser ikke ut. og hvem vil ha windows i bilen... Og hva har du nå? Muhahah.
DaggEn Skrevet Februar 3, 2005 Skrevet Februar 3, 2005 må si at e46 har et stort potensiale når d kommer til styling. kan bli skamfet.. som vi ser på bildene
PenguiN- Skrevet Februar 3, 2005 Skrevet Februar 3, 2005 Vel vel gutter, hold dere rolige, hagenisse er kjent for sine uaktsomme utbrudd som kun viser til sin lille forståelse av "rått" og holder seg til det varme nærveret av original politet, for goodness sake, fyren liker INGEN ting av styling, viser du han en bil som rått stylet (for de fleste) og spørr hva han synes får du garantert svaret "fjern øyelokka, ta vekk vingen, kvitt deg med sideskjørta, få vekk dekalene, så snakker vi bil", dør litt av det da bmw er en av de få bilene i verden med slikt potensial til å bli så steike rå! mitt budskap, prøv å ikke vær så trangsynt hagenisse?
hagenisse Skrevet Februar 8, 2005 Skrevet Februar 8, 2005 Oversett denne tråden jeg.. Jeg liker ingenting av styling? Tullball. Poenget er bare at jeg liker styling som ikke bryter fullstendig med det orginale designet. M-stylinga er som regel meget pen og gjør bilene "steike rå" uten å få de til å se ut som noe bikkja har dratt med seg inn. Unødvendig plast som øyelokk, 3 meter høye vinger eller ting som dekaler er bare stygt. Uansett. For å ikke snakke om disse tullete breddegreiene. Trangsynt? Kanskje.. Annen smak enn deg? Definitivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå