jorntg Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Dette var fryktelig trist å høre. Har aldri møtt en mere service-innstilt mekaniker enn Alf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Dette var trist! Mine kondolanser til familien. Verkstedet vil jeg fortsette å bruke så lenge jeg får muligheten! Ole Martin leverer utrolig god service! Fryd å bruke han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikan2 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Ja jeg kommer også absolutt til å fortsette å bruke Alf Lie Motor. Super service hver gang jeg har vært der. Ingen betenkeligheter med å levere 740'en der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Kjedelige greier. Godt å høre at verkstedet blir drevet videre av noen i familien. Har KUN hørt gode ord om Alf Lie og verkstedet hans. Det er sjelden kost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå