Remote Skrevet Juni 30, 2004 Share Skrevet Juni 30, 2004 Jeg har no vært med og prøve gjørt BMW 1-series. Og da testa vi 1.16 - 1.18 og 1.20. Må si at jeg likte 1.20 best. Den hadde best frasbark, og det sitter jo bare en 4 sylyndret motor i den. Og i svinger var den helt utrolig fast og fin ingen ekstra bevegelser. Den rullet på 17 tommer alu.felger så den så ganskeså sexy ut ja. Terning : 6 Remote Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 30, 2004 Share Skrevet Juni 30, 2004 Tidlig ute, du. Var det kun bensinversjonene dere testet? 120d må jo være rimelig morsom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 30, 2004 Share Skrevet Juni 30, 2004 Synd den er stygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 30, 2004 Share Skrevet Juni 30, 2004 Jepp.. Eller at BMW har fotograf som suger.. For de fleste modellene ser mye bedre ut i virkeligheten enn på de kjipe offisielle bildene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Juli 1, 2004 Share Skrevet Juli 1, 2004 Virker nesten som at det er tilsiktet å ta dårlige bilder. Alle nye modeller til BMW tar seg mye bedre ut real life en på bilder. Selv om noen fortsatt ikke vil vedkjenne seg den nye stilen. Mener selv at det nye designet er lekkert, og de fleste må jo faktisk være enig om man skal bedømme ut ifra salgstallene. Sto å kikket på en 760i her om dagen. Bilen har fått masse kritikk, men jeg smeltet. Den var bare rå. Prøvde X3, X5 og 530d. De falt ihverfall i smak. Z4 har jeg bare passert, men den vekket skikkelig positive "vibber". Har enda ikke sett 6-serie, 1-serie og Mini!, faktisk. Men forventer samme følelsene der. Følelsene bestemmer masse i mitt bilvalg. Både utseende, kjøreopplevelse, kvalitetsinntrykk, lyd og kraft. Og der synes jeg BMW totalt sett er flinkest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 1, 2004 Share Skrevet Juli 1, 2004 synes helller ikke at den ser fin ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 1, 2004 Share Skrevet Juli 1, 2004 Jeg liker 6-serien, z4 og til dels x3. 7-serien, 1-serien synes jeg ikke noe særlig om. 5-serien kunne gått ann med andre frontlykter Mini synes jeg var kul til jeg tittet inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juli 1, 2004 Share Skrevet Juli 1, 2004 Var det kun bensinversjonene dere testet? 120d må jo være rimelig morsom... 118 er diesel, ikke bensin. Har enda ikke sett ........ Mini!, faktisk. Hvor har du vært de siste 2-3 åra? Mini ble jo lansert på IAA i Frankfurt i 2001, og selv om det ikke kryr av den bilen rundt omkring så ser man jo slike i trafikken innimellom. 7eren liker jeg ikke, håper faceliften gjør den godt. De øvrige modellene til BMW liker jeg etter varierende dose påvenning. 6-serie og 1-serie har jeg ennå tilgode å se live. Men det jeg har sett av bilder, og erfaringsvis vet at bilene ser bedre ut live, så er jeg meget positiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Juli 1, 2004 Share Skrevet Juli 1, 2004 6 serien har jeg sett nøye på og den er bare en rålekker bil,fikk prøve sitte i den og jeg smelta helt!!! 7 serien er litt merkelig men med face liften så blir den bra men herregud for en kjøremaskin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 1, 2004 Share Skrevet Juli 1, 2004 7 serien er rå den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 1, 2004 Share Skrevet Juli 1, 2004 Har enda ikke sett ........ Mini!, faktisk. Hvor har du vært de siste 2-3 åra? Mini ble jo lansert på IAA i Frankfurt i 2001, og selv om det ikke kryr av den bilen rundt omkring så ser man jo slike i trafikken innimellom. Tenkte det samme jeg også, men bor man langt fra en av de største byene i Norge så er det nok ikke så ofte man ser nye Minier. Det er nemlig kun BMW-forhandlere i de fire eller fem største byene i Norge som har fått agentur på Mini. De andre får ikke selge de. Og joda, så klart kan man reise og kjøpe seg en Mini i Trondheim om man bor i Kirkenes, men det er jo litt kjipt å ikke ha merkeverksted i nærheten når man har en såpass ny bil. Stempel i boka og kompetansen teller jo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juli 1, 2004 Share Skrevet Juli 1, 2004 Skal å se på 1serie på Morris i Tønsberg til uka. Mamma har faktisk bestillt en 120d allerede. Har sett en i Tyskland også, men fikk ikke sett inni. Og jeg syns det er som gr sier at BMW må ha en fotograf som drekker litt mye på jobben. Tar seg mye bedre ut i virkligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Juli 2, 2004 Share Skrevet Juli 2, 2004 Bor på nordmøre, og det kryr ikke akkurat av nye biler her da. Bare japs, opel, vw, audi, mercedes og slikt skvip som selges her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 2, 2004 Share Skrevet Juli 2, 2004 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 6, 2004 Share Skrevet Juli 6, 2004 Det blir spennende å se mere av denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå