Remote Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2004 DET VAR 1.20 1,18 D 1,16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juli 9, 2004 Share Skrevet Juli 9, 2004 DET VAR 1.20 1,18 D 1,16 Eller 120i, 118d og 116i som er de korrekte modellnavnene. Det skal ikke være punktum mellom det første og andre sifferet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 12, 2004 Share Skrevet Juli 12, 2004 Trodde ikke 1-serien skulle komme før i September jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 12, 2004 Share Skrevet Juli 12, 2004 Trodde ikke 1-serien skulle komme før i September jeg? Lanseringen var i begynnelsen av juli. Pleier ofte være det. 5-serien hadde premiere 5. juli hvis jeg ikke husker helt feil. Men leveringene begynner vel ikke før sept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Juli 12, 2004 Share Skrevet Juli 12, 2004 BMW-ALPINA, pass deg nå! De prøver å lure deg! Det er en sammensvergelse, bare for å lure deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juli 14, 2004 Share Skrevet Juli 14, 2004 haha Jeg kan svar med det som en av selgerene på Morris Bil sa til meg, alle BMW forhandlerene i Norge får minst en bil i September. Noen kommer til å få mere. Det kommer jo ann på hvor mange bestillinger de får inn. Han var i hvertfall lova en 120d i september, men hvor mange av de andre modellene han ville få viste han ikke enda. Han nevnte også at det var ganske mange bestillinger på 1-serien allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juli 28, 2004 Share Skrevet Juli 28, 2004 BMW Norge har vært rundt om hos BMW forhandlere med en utgave for å vise fram til de ansatte. Kan jo være en av disse bilene du så? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå