Peoplez Skrevet August 1, 2004 Share Skrevet August 1, 2004 Må bare spør Hva er best? Blondiner eller brunetter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet August 1, 2004 Share Skrevet August 1, 2004 For min del så har det liten betydning. Så lenge de ikke er rødhåra. Veldig få jenter som kler det syns jeg, men det finnes unntak seff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 2, 2004 Share Skrevet August 2, 2004 Generelt sett synes jeg det er flere pene blondiner enn brunetter, men det finnes noen få brunetter som er ekstremt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 2, 2004 Share Skrevet August 2, 2004 har ei blond dama, så d vil vel si at æ like blondiner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet August 2, 2004 Share Skrevet August 2, 2004 brunetter er de mæst hotteste damene på denne jord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 2, 2004 Share Skrevet August 2, 2004 Liker sitatet til Ole Brum jeg : " Ja takk ! Begge deler ! " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet August 3, 2004 Share Skrevet August 3, 2004 BRUM BRUM BRUM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet August 4, 2004 Share Skrevet August 4, 2004 Jeg er vel supernorsk, liker blondiner me store brøst og blåe øyne men for all del, fins mange fine brunetter å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 4, 2004 Share Skrevet August 4, 2004 Brunetter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet August 4, 2004 Share Skrevet August 4, 2004 begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WebGeek Skrevet August 4, 2004 Share Skrevet August 4, 2004 Ei skikkelig dum blondine er drømmen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet August 4, 2004 Share Skrevet August 4, 2004 har sakt dt før brunetter er bedre ein blondiner å det gjelder alt he he he \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 Brunetter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 Hårfargen er ikke av så stor betydning. De som er mørke i huden, da tenker jeg ikke på negre/mulatter e.l., men "hvite" med mørk hud er jo definitivt penest med brunt eller nesten svart hår. Andre igjen er penere med blondt. I de fleste tilfellene vil jeg holde en knapp på blonde, la oss si et tvillingpar der en av de har farget håret til en annen farge enn søsteren, da holder jeg oftest en knapp på den blonde. FTKen hjemme er også blond, men det er mer tilfeldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 Ja takk, begge deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå