neo Skrevet August 23, 2004 Share Skrevet August 23, 2004 komplett lykt sett + sorginalf front fanger med grøft lys til salgs... Bud ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 23, 2004 Share Skrevet August 23, 2004 orange eller hvite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet August 23, 2004 Share Skrevet August 23, 2004 Lurte veldig på det jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 24, 2004 Share Skrevet August 24, 2004 det er viktig vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neo Skrevet August 24, 2004 Forfatter Share Skrevet August 24, 2004 hehe sorry gutter... det er standard gule rundt hele å støtfangeren er uten stål skinnen eller er alt der å i god stand.. har også komplett listverk i tre utførelse til E39 å et stykk børstet stål list rundt navi systemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 da tror jeg at jeg står over.... (kompisssssssen min skulle ha hvite, så han er nok ikke intressert.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 21, 2004 Share Skrevet September 21, 2004 Er listverket i mørk brun ,vil bytte ut mitt svarte listverk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Philman Skrevet Oktober 21, 2004 Share Skrevet Oktober 21, 2004 Hva er prisen på listverket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 21, 2004 Share Skrevet Oktober 21, 2004 Er listverket i mørk brun ,vil bytte ut mitt svarte listverk. Da tror jeg det er mange som vil bytte med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå