Gunnar Skrevet August 27, 2004 Share Skrevet August 27, 2004 Ja, da satte "vi" (Høgskolen i Vestfold) ny verdensrekord i studentsamfunnet sin Think; 18 personer i en Think! Politi og presse fulgte begivenheten, så det skal være godkjent. Den gamle rekorden var på 13 stykker. Høy og fin slik den vanligvis ser ut - uten noen inni: Folka som skal inn: Det nærmer seg - legg merke til hun som ligger på dashbordet... Tettpakket: 18 stykker, alle dører igjen - ny verdensrekord! Skikkelig senket - nesten kul! Jeg var bare tilskuer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 27, 2004 Share Skrevet August 27, 2004 He-he! Tøft! Noen som vet om tilsvarende er gjort med en Smart, og hva rekorden er der? Em kompis har en Smart, og det hadde vært gøy å slå rekorden. Er selvsagt litt gunstig å finne personer som er litt mindre enn meg; kraftig bygd, 1.85m og størrelse pailabb i sko... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 28, 2004 Forfatter Share Skrevet August 28, 2004 Jo, den er det. En god del mindre innvendig tror jeg. De la seteryggen i Thinken helt ned til gulvet, og da ble det faktisk ganske grei plass innvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 Smart er en god del mindre enn Think, og jeg hadde ingen forhåpninger om å klare å få 18 stk inn i en Smart heller. Jeg lurte bare på hva rekorden er i en slik dersom det foreligger noen rekord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Haha, litt av et prosjekt! Kan tenke meg at det var trangt og godt inne der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Hehe... Husker fra militæret... Der hadde vi en lignende episode.. Vi var vel 33 stykker i en liten MB tror jeg... Endte med at frontruta sprakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Hehe... Husker fra militæret... Der hadde vi en lignende episode.. Vi var vel 33 stykker i en liten MB tror jeg... Endte med at frontruta sprakk Høres kjennt ut... Vi var 9 med 4.linjes oppakning og radio-rack (kjørte 2 mil!!!!) Det var trangt det... Ellers har jeg vært med på 10 i en tlf.kiosk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Hmmm...hvis 16 stk. hadde vært kloninger av den unge madam´en i lyserosa på bilde nr. 2...kunne jeg godt ha vært den 18 personen midt inne i bilen...ellers ville jeg også bare ha vært en tilskuer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Shitt...hadde fått klaus der inne ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 hehehe :lol: ja alt mennsker finner på.. har foressten vært med på ca. 10 stk i en e-34 men den kjørte.... bilfyll for herrens mange år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Hmmm...hvis 16 stk. hadde vært kloninger av den unge madam´en i lyserosa på bilde nr. 2...kunne jeg godt ha vært den 18 personen midt inne i bilen...ellers ville jeg også bare ha vært en tilskuer. Hehe.... Fin panser-pryd hun der ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 hun i rosa skulle gjerne hvert et eller annet sted rundt meg inni bilen, \:D/ får håpe hun ikke er medlem her da, da blir det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Hmmm...hvis 16 stk. hadde vært kloninger av den unge madam´en i lyserosa på bilde nr. 2...kunne jeg godt ha vært den 18 personen midt inne i bilen...ellers ville jeg også bare ha vært en tilskuer. d kan jeg si meg helt enig i gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå