SE Skrevet September 4, 2004 Share Skrevet September 4, 2004 Noen som vet om/kan anbefale et senke sett til bilen min? Og hvor jeg burde kjøpe for å slippe å betale en formue. Hadde bestemt meg for 40mm forran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet September 6, 2004 Share Skrevet September 6, 2004 har spurt om det samme tidligere og da var det sachs og bilstein som ble anbefalt,fikk forresten prispå bilstein her om dagen men nå finner jeg ikke lappen men mener det var rundt 1400kr. stk eller om det bare var for de bak mener de bak er dyrere eller tar jeg feil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet September 6, 2004 Forfatter Share Skrevet September 6, 2004 bestillt fra bmw spessialisten i Skien nå. 1400 +mva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nallepoo Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Har de noen hjemmeside??? BMW spessialisten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Jeg hadde Apex på min, funket helt greit det.. Men ettersom du har bestilt er det vel ikke så farlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hügel Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 bestillt fra bmw spessialisten i Skien nå. 1400 +mva Er det Motor Technik (Schmiedmann) du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Har de noen hjemmeside??? BMW spessialisten? Motortechnik het ivertfall bilspesialisten før. http://www.motortechnik.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Har de noen hjemmeside??? BMW spessialisten? De heter Schmiedmann i dag.... http://www.schmiedmann.com/language_select.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå