SE Skrevet September 6, 2004 Share Skrevet September 6, 2004 Kjørte akkurat hjem etter en tur i Sandefjord, når jeg er litt sør for Holms så ser jeg det kommer en bil imot som ser litt tøff ut. Når den kommer nærmere så ser jeg at det er en E63! Ja! en E63... Blei litt satt ut der jeg kjørte. Den var rett og slett deilig. Kikka lenge i speilet etterpå da gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 6, 2004 Share Skrevet September 6, 2004 følte deg vel litt liten dah..hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet September 6, 2004 Forfatter Share Skrevet September 6, 2004 Hehehe nja, mest misunnelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 6, 2004 Share Skrevet September 6, 2004 Fett. Fikk du hørt lyden da? Er alltid rask med å rulle ned vinduet når jeg treffer eller ligger bak biler jeg vet har fet lyd. Har fått studert en 645Ci på nært hold, og fått høre skikkelig rusing (stillestand). Fytti h..... så rå lyd det var i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet September 6, 2004 Forfatter Share Skrevet September 6, 2004 Nei rakk ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 6, 2004 Share Skrevet September 6, 2004 var det cab ell coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 6, 2004 Share Skrevet September 6, 2004 var det cab ell coupe? E63=coupé E64=cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet September 6, 2004 Share Skrevet September 6, 2004 Jeg har heldigvis fått studere begge to på nært hold og jeg må si at jeg liker cab'en best, på tross av at jeg er cab-motstander... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 6, 2004 Share Skrevet September 6, 2004 Har ikke fått sett cabrioen med egne øyne enda. Det kryr ikke akkurat av de. Må vel nesten innom en forhandler eller en utstilling for å få sett slikt. Har både den og 1-serien å glede meg til. Og cab-motstander, nei det har vi ikke sett.. cab er konge! PS: Lurer på hva slags folk som får plass i baksetet i 6-serien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 7, 2004 Share Skrevet September 7, 2004 Har dessverre ikke sett hverken coupé eller cab ennå, men 1eren har jeg sett én gang. Det er de samme folka i baksetet på 6-serien som det er i baksetet på Porsche og BMW 850i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlien Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Sto siden av en 645ci i lyskrysset på Danmarksplass (Bergen) her om dagen! Følte meg ikke så veldig tøff nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Det går en E63 her i Skien. Husker første gang jeg så den i fjor sommer. Jeg holdt på å kjøre i ræva på han foran meg, for jeg snudde meg og kikka så øynene nesten datt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 BTW, denne tråden hører vel ikke hjemme i Teknisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 For all del, ikke sjekk datoer på tråder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 For all del, ikke sjekk datoer på tråder Joda, men det spiller vel ingen rolle om man kommer med innspill i gamle tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå