serox Skrevet September 11, 2004 Share Skrevet September 11, 2004 Hei,lurte på om det er noen av dere som vet hva listeprisen er på en BMW 316 i 2003? Kan ikke finne det noen vei og jeg vil gjerne vite det før jeg tar kontakt slik at jeg ikke blir lurt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 11, 2004 Share Skrevet September 11, 2004 Finn.no har listepriser. Gå på "Bil" og så "Tekniske data" på bruktbil-menyen. Sjekka selv nå, og fikk ikke opp noen 316i på 2003, men som 2002 var listeprisen for standardutgaven 297.000,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet September 11, 2004 Share Skrevet September 11, 2004 297k er nypris..ikke listepris...Hvis jeg ikke tar feil? Tror de bare oppgir nyprisene..hvis du ser på f.eks en 92-modell bmw 320 så er ikke listsprisen på den 399k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 11, 2004 Share Skrevet September 11, 2004 Aaah. Den listeprisen for bruktbil du tenkte på. Tror nok det beste er å ringe en bruktbilforhandler og spørre. De pleier å ha den der boka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet September 11, 2004 Share Skrevet September 11, 2004 www.listepris.as koster 10 kr eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 12, 2004 Share Skrevet September 12, 2004 http://www.bmw.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ztig Skrevet September 12, 2004 Share Skrevet September 12, 2004 Du kan jo også sjekke ut Dinside. http://www.dinside.no/motor/bil/bruktbil/ Klikk på Bruktbilpriser under Verktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 12, 2004 Share Skrevet September 12, 2004 Den listepris beregneren på Dinside er ikke noe å stole på. Prøvde med bilen min nå, og den var verdt 138000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 12, 2004 Share Skrevet September 12, 2004 Det beste og enkleste er å ringe en BMW forhandler og spør. Husk at du må plusse på for ekstrautstyr, da disse listene tar utgangspunkt i en bil uten ekstrautstyr. Forhandlerene vet hva det ulike utstyret er verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 12, 2004 Share Skrevet September 12, 2004 Kalkulatoren til DinSide traff faktisk veldig bra på min... Nesten på listeprisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet September 12, 2004 Share Skrevet September 12, 2004 beste er vel å søke på kelkoo.no (der kommer alle bilene fra de forskj sidene frem) og se hva de forrskjellige tilsvarende din ligger på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå