serox Posted September 23, 2004 Share Posted September 23, 2004 Hva er penest og hva er lettest å holde rent sort eller lysegrått skinn interiør,hva burde jeg ha i den nye BMW 1 serien jeg skal bestille. syntes lysegrått ser pent ut,men er litt skeptisk angående hvordan det vil se ut etterhvert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWPower Posted September 23, 2004 Share Posted September 23, 2004 Va uansett sinnsykt gode og sitte i den nye 1 serien!!! Syns svart er finest og såfall lettest og holde rent... Link to comment Share on other sites More sharing options...
|_BMW_| Posted September 23, 2004 Share Posted September 23, 2004 Har kremgule skinnseter i min bmw og de holder og holder!! Bare og tørke av de innimellom med et anbefalt rensemiddel så er setene som nye!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saltkjelen Posted September 23, 2004 Share Posted September 23, 2004 Det er ingen problem med grått skinninteriør. Disse kan pleies med originalt BMW skinnpleiekit. Da ser de nye ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted September 23, 2004 Share Posted September 23, 2004 Samme hvilken farge skinnet er så er det vel like lett og holde reint, men det sier seg selv at møkk synes bedre på lyst stoff Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedi Posted September 27, 2004 Share Posted September 27, 2004 Va uansett sinnsykt gode og sitte i den nye 1 serien!!! Hei du turbogutt... Nå må du ikkje glemme at de setene som du sikkert "satt så godt i" er sportssetene til 1-serien... Er litt klasseforskjell på standardstoler og sportsstoler... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWPower Posted September 27, 2004 Share Posted September 27, 2004 Vet jo d då, men di var sinnsykt gode å sitte i da!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedi Posted September 28, 2004 Share Posted September 28, 2004 Joda, men mitt poeng var at ved å kjpe en 1-serie, så får ein ikkje automatisk "gode" stoler - sportsstolene må bestilles... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts