Gunnar Skrevet September 23, 2004 Share Skrevet September 23, 2004 Noen som har bilder av E34 med diverse lyktekombinasjoner? Tenker da typisk på helt klare blinkere, klare hovedlykter, angel eyes, etc... Må få bort de oransje blinkerne, men har ikke helt bestemt meg for om jeg skal satse på hvite eller klare side- og frontblinkere. Hvite vet jeg ser bra ut, men klare vet jeg ikke om jeg har sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 24, 2004 Share Skrevet September 24, 2004 Her er jo min da. Ingenting spennende med den: Men har bestilt Angel Eyes, og da blir forhåpentligvis resultatet noe sånt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 24, 2004 Share Skrevet September 24, 2004 Hey, det der så utrolig snodig ut, men likevel ganske stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 25, 2004 Forfatter Share Skrevet September 25, 2004 Her er jo min da. Ingenting spennende med den: Du har originale hovedlykter og hvite blinkere? Så bra ut det der da... Så en E34 med angel eyes på veien her en dag, og det så kult ut. Må vurdere det også etterhvert, men det ligger litt frem i tid. Nå blir det noen lapper i reparasjoner og istandsetting først, åja, og andre blinkere. Det trengst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå