PenguiN- Skrevet November 11, 2004 Forfatter Share Skrevet November 11, 2004 jeg liker ikke de angel eyesn der, alt chromen i lyktene får de til å se juggel ut, og ringene er ikke større en ringen jeg har på tommelen min....min mening ! no offense! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris Skrevet November 15, 2004 Share Skrevet November 15, 2004 hva med disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Januar 3, 2005 Share Skrevet Januar 3, 2005 Hadde vært artig å montere slike angle eyes i lyktene. Men jeg syntes 529,- var noe dyrt for fire plastringer med lys i. Noen som vet om de kan skaffes billigere andre steder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 3, 2005 Share Skrevet Januar 3, 2005 Tror neppe du får det billigere. Min mening er heller å kjøpe komplette lykter, da du kan få problemer med å få lyktene helt tette i ettertid. Da begynner de å dugge nesten garantert. Får vel slike komplette lykter til rundt 2000 hos Schmiedmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Januar 5, 2005 Share Skrevet Januar 5, 2005 Mitt råd er å bygge det selv! De er ganske dyre nå de ringene. Bare vent så kommer det sikkert flere på markedet og prisen blir mye lavere. Er 100 kroners greier det der! Toppen! Man kan sikkert lage noe lignende selv ved hjelp av noe som leder lys og noen dioder. Er det ikke mulig å skifte ut det blåe lyset med hvitt lys? Skifte diodene eller noe? Ikke noe er mer irriterende enn biler med blått lys.. Tror det er purk i første øyeblikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Januar 5, 2005 Share Skrevet Januar 5, 2005 Leste om en tulling som kjøpte komlette E39 lykter og tok ringene derfra. Ble ikke særlig billig hehe! Men han klarte å motere de inn i E36 lyktene og resultatet ble bra faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 5, 2005 Share Skrevet Januar 5, 2005 Leste om en tulling som kjøpte komlette E39 lykter og tok ringene derfra. Ble ikke særlig billig hehe! Men han klarte å motere de inn i E36 lyktene og resultatet ble bra faktisk! 02-Henning på BMWCCN-forumet du tenker på? Han fikk E39-lyktene gratis. Festeørene hadde knukket. Og ja, de fleste kitene med bare ringer er diodebaserte, og da er det bare å kjøpe dioder i de fargene man ønsker. De sitter ikke fast i ringene. Jeg har et slikt sett liggende. Valgte bright white selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Januar 5, 2005 Share Skrevet Januar 5, 2005 Jeg har kjøpt disse: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... eName=WDVW Siden de bygger på kald katode-teknologi, er de mye sterkere enn vanlige små, svake LEDS. Jeg betalte 109$ inkludert porto, dvs. ca 750 kr. Disse monteres som vanlige ringer. Har enda ikke montert dem, men gleder meg til det . Leveringstida er ca en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 5, 2005 Share Skrevet Januar 5, 2005 Si ifra hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 5, 2005 Share Skrevet Januar 5, 2005 skjekk http://maxam-tuning.com/catalog/default ... 02_344_354 disse er bra å billigere en hella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå