Aguilera Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Jeg har endel steinsprut på panseret, og det irriterer noe så sinnsykt!! Prøvde å ta på noe sånnt som skulle "hemme" utviklingen av rust, og lakket over med en sånn liten lakkstift i samme farge som bilen, men det ser rett & slett grimt ut!! Er det noen som har noen goe forslag til hva jeg kan gjøre? Er jo litt risikabelt å bjynne å sparkle/pusse ner på panseret...det synes gansge fort der, viss noen områder er mattere en resten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Lakkstift-greiene virker da greit nok? ser iallefall bra ut på litt avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Lakkstift-greiene virker da greit nok? ser iallefall bra ut på litt avstand. på litt avstand ja..men ikke når du står nerme.... Ser helt forferdelig ut på min bil hvertfall, masse små ujevnheter over det hele, skikkeli irriterenes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Er vanskelig å få fint ja. Må bruke god tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Trenger slik lakkdings i Alpine White II jeg. Bavaria hadde ikke inne, måtte bestille, men det var for lang leveringstid til at jeg kunne vente. Skulle jo østover igjen. Får høre med Morris... Brukte slik dings på E36en. Ble som hagenisse sier helt ok på noen meters avstand. En meter fra viser det derimot ganske godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Synd med steinsprut ja.... Det er vel bare å bite i det sure epplet å lakkere hele panseret... (hvis en skal vise fram kjerra da....Går vel bra med lakkstift så lenge en ikke skal imponere noen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Eneste råd er og lakkere opp panseret.Men gjør det før slutten av 2005 for da er det bare miljølakk som er og få....Og sjekk med den lokale lakksjappa hva de bruker for lakk.Mange som har gått over til miljølakk nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Javell! Da er det fram med malerkost og rød husmaling! *LekeDum* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Det absolutt fineste er nok å lakkere hele panseret. Jeg gjorde det på en SL jeg hadde for to år siden, betalte 3000 tror jeg det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anarkee Skrevet Oktober 12, 2004 Share Skrevet Oktober 12, 2004 Eneste råd er og lakkere opp panseret.Men gjør det før slutten av 2005 for da er det bare miljølakk som er og få....Og sjekk med den lokale lakksjappa hva de bruker for lakk.Mange som har gått over til miljølakk nå... hva er ulempen med miljølakk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 12, 2004 Share Skrevet Oktober 12, 2004 Holder ikke så lenge og blir fort blass.. Sikkert mer, men jeg veit ikke mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 12, 2004 Share Skrevet Oktober 12, 2004 Det peneste er selvsagt å lakkere panseret på nytt, men det fins jo rimeligere alternativer som lakkstifter. Ved nøye bruk av lakkstift tror jeg du vil kunne oppnå et ganske så brukandes resultat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå