PenguiN- Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Trenger SENKEFJØRER snarest! 40 / 40 60 / 40 osv.. KUN fjører, MÅ ha TUV! håper noen har å selge meg! (BMW E36 4 sylinder 92 modell) takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Like greit å kjøpe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Får vel et sett med senkefjærer for ned i 990,-... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2004 har ikke 990, det som er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Spar litt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Fair enough. Hvis du har femti lapper kan du kjøpe Chrysleren min, så skal jeg kjøpe senkesett til deg etterpå. Har ikke penger før den ryker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2004 poenget, skal på teknisk etterkontroll på fredagen, trenger nytt senkesett med TUV, ikke ødelegg tråden plz. hadde jeg hatt 1000,- så hadde nytt senkesett vært bestillt allerede, men sitter i et pengevakum nå denne mnd.. (beltebot,forsikring,biltilsyn-time,lån,mob tlf,liv,bensin,dama...) takk takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2004 ingen som har et E36 4sylinder senkesett (kun fjører) som senker litt til salgs? se startposten min for mer info...takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 http://www.motorborsen.no/ab2/search_hmaAuto.wa?_cmd=view&id=64187 Touring/coupe det. Er vel de samme på coupe og cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå