PenguiN- Posted October 11, 2004 Share Posted October 11, 2004 Trenger SENKEFJØRER snarest! 40 / 40 60 / 40 osv.. KUN fjører, MÅ ha TUV! håper noen har å selge meg! (BMW E36 4 sylinder 92 modell) takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
SE Posted October 11, 2004 Share Posted October 11, 2004 Like greit å kjøpe nytt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted October 11, 2004 Share Posted October 11, 2004 Får vel et sett med senkefjærer for ned i 990,-... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PenguiN- Posted October 11, 2004 Author Share Posted October 11, 2004 har ikke 990, det som er problemet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hagenisse Posted October 11, 2004 Share Posted October 11, 2004 Spar litt da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted October 11, 2004 Share Posted October 11, 2004 Fair enough. Hvis du har femti lapper kan du kjøpe Chrysleren min, så skal jeg kjøpe senkesett til deg etterpå. Har ikke penger før den ryker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PenguiN- Posted October 11, 2004 Author Share Posted October 11, 2004 poenget, skal på teknisk etterkontroll på fredagen, trenger nytt senkesett med TUV, ikke ødelegg tråden plz. hadde jeg hatt 1000,- så hadde nytt senkesett vært bestillt allerede, men sitter i et pengevakum nå denne mnd.. (beltebot,forsikring,biltilsyn-time,lån,mob tlf,liv,bensin,dama...) takk takk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PenguiN- Posted October 12, 2004 Author Share Posted October 12, 2004 ingen som har et E36 4sylinder senkesett (kun fjører) som senker litt til salgs? se startposten min for mer info...takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted October 13, 2004 Share Posted October 13, 2004 http://www.motorborsen.no/ab2/search_hmaAuto.wa?_cmd=view&id=64187 Touring/coupe det. Er vel de samme på coupe og cab? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts