Dannis Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 vannvitti rå den donald bilen. vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Fet bil!! er en på Gatebilforumet som driver på å bygger en lik.. korter med 90 cm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Hehe utrolig kuult prosjekt det der. Må vel være noe som absolutt alle kan trekke på smilebåndet av vil jeg tro. Ser ut som om den har et søsken i dårlig forfatning her i Bergensomerådet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 å enda et søsken! heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Tar opp en litt gammel tråd.. Lurer på hva som har skjedd med 313? Synes det egentlig er litt rart at jeg ikke har sett den, eller har du kanskje ikke vært så mye ut med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2007 Den er desverre lite brukt de senere årene. Tror det er ca.2 år siden sist jeg var ute å "ragget" med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 ok.. Hadde vært litt kult å sett den live... det var jo vær for den hele forrige uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå