Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tsk. Du har jo bakke nedover. Bare å slenge den i fri, dytte den ut på veien, hoppe inn, få litt fart, sette den i andre og slippe clutchen, så er du der. :)

500,- i Falken-utgifter spart... med mindre det er dynamoen da.

Skrevet

300,- ja. Du slo meg visst akkurat.

Tror det funker så lenge dynamoen er med på leken. Det er mange som mener det ikke er bra for bilen, men det er jo visstnok ikke startkabler eller slike ting heller. Kan ikke si jeg har hatt problemer med noen av delene noen gang...

Skrevet

Ja, men koster noen kroner det. Men et par Falken-tilkallinger så har man vel spart det inn. Et annet alternativ er å bli NAF-medlem med veihjelp (rundt 700,- årlig)...

Skrevet
Er det ingen egenandel på naf-hjelp? Synes ikke 300,- er så ille jeg, greiere det enn masse stress. Tid er penger vettu ;)

Eh. Det tar lenger tid å vente på Falken enn å starte bilen med en kickstartsak.

Er ikke tid og penger det er snakk om for din del (du er jo i siviltjeneste uansett!), det er latskap. :)

Ingen egenandel på naf nei, om man har utvidet medlemsskap.

- Ingen egenandel på de to første assistansene i løpet av ditt kontingentår. Fra og med tredje assistanse beregnes en egenandel på kr 300 pr assistanse.

- Veitjenesten gjelder i Europa, Israel og Tyrkia, på vei som er åpen for alminnelig ferdsel eller i umiddelbar tilknytning til slik vei. Samarbeide med søsterorganisasjoner.

- Du får hjelp uansett problem, og i 8 av 10 tilfeller reparerer vi bilen på stedet.

- Påske- og sommerveipatruljer i tillegg til helårsberedskapen.

- Alarmsentralen er bemannet 24 timer i døgnet. Her snakker vi mange språk!

- NAF Alarmsentral tlf.: 810 00 505

Og det følger eieren av medlemsskapet, ikke bilen. Så du får hjelp selv om du kjører mammas Rennå eller søs' Tåiåta. :)

Menneh, koster jo 700,- i medlemsskapet, så du må liksom benytte deg av andre tilbud også, og lese bladet du får (Motor), for at det skal lønne seg. Skal kanskje litt til at man trenger hjelp et par ganger i året også.

Skrevet
Tsk. Du har jo bakke nedover. Bare å slenge den i fri, dytte den ut på veien, hoppe inn, få litt fart, sette den i andre og slippe clutchen, så er du der.

Jeg har flere ganger prøvd bakken utenfor meg selv med min egen bil med 100% flatt batteri, og da nekter den å starte . Tror nok det må være bittelittegran strøm på batteriet får å få startet den, selv med bakke.

Skrevet

har ikke BMW sånnt veiselskap, sånn som hvis en BMW får motor stopp henter de bilen og du blir kjørt på hotel.. eller no.. leste det i fhrauhde eller hvordan det skrives. tor det heter BMW veiservice eller no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...