Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Damer, så klart.. :roll:

Aguilera, jeg tåler såpass. Men du er jo medlem av fienden, the evil inovatises. Vet ikke om jeg vil snakke med deg. :P

Hehe, jeg er ikke noen fiende, tar ingens side før jeg har hørt hva det faktisk dreier seg om :P Så du må bare snakke med meg viss du tør :lol: Dessuten så tar vel jeg heller din side, siden jeg ikke vet hvem den/di andre personene involvert er... :!:

Skrevet
Hehe. Jaja, I'll live. Hvis jeg bare husker å spise that is. :P Et par døgn siden sist!

Dame prob. az? :( Det er noe dritt... Men det har en slankende effekt... Pluss at lommeboka har en tendens å bli litt tykkere igjen.. Man må vel prøve å se det positive i alt :?

Skrevet

Nåja, det hadde ikke kommet så langt at lommeboka hadde fått smake, akkurat. Ganske langt unna egentlig. Oh well. Det var en juleønsketråd dette her, var det ikke? ;-)

Kan legge til flere ting i tillegg til tidsmaskinen (hvis den heter DeLorean får jeg jo forresten en bil også på "kjøpet"!):

- Skikkelig golfsett

- Skikkelig analog klokke

Skrevet

Var det den fra "tilbake til framtiden" filmene det?? :D Den hadde bra aks!! 8):P

Må vel plusse på listen min jeg å! (blir aldri fornøyd vøtt :wink: )

- Hellig Birma katt (dama maser om det :? katt til 6k vøtt :shock: )

- villa i solfylte spania

- hus med garasje her i landet

- en feit lottopremie

(og fred på jord :roll: )

Skrevet

Hmm, endel flere ting jeg ønsker meg oxo :D :

1. Leilighet

2. Sydenferie, eller et feriehus i syden

3. Ny jobb, eller best av alt - min egen lille butikksjappe :P

4. En søt liten ting som ligger i vinduet hos gullsmeden :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...