Aguilera Skrevet November 13, 2004 Share Skrevet November 13, 2004 Damer, så klart.. Aguilera, jeg tåler såpass. Men du er jo medlem av fienden, the evil inovatises. Vet ikke om jeg vil snakke med deg. Hehe, jeg er ikke noen fiende, tar ingens side før jeg har hørt hva det faktisk dreier seg om Så du må bare snakke med meg viss du tør Dessuten så tar vel jeg heller din side, siden jeg ikke vet hvem den/di andre personene involvert er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 13, 2004 Share Skrevet November 13, 2004 Hehe. Jaja, I'll live. Hvis jeg bare husker å spise that is. Et par døgn siden sist! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet November 13, 2004 Share Skrevet November 13, 2004 1. Ett sett med 4 vinterdekk 2. Ny frontfanger ( m3 front ) 3. xbox med chip/hd og en liten m3 csl kansje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 13, 2004 Forfatter Share Skrevet November 13, 2004 Hehe. Jaja, I'll live. Hvis jeg bare husker å spise that is. Et par døgn siden sist! Dame prob. az? Det er noe dritt... Men det har en slankende effekt... Pluss at lommeboka har en tendens å bli litt tykkere igjen.. Man må vel prøve å se det positive i alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 13, 2004 Share Skrevet November 13, 2004 Nåja, det hadde ikke kommet så langt at lommeboka hadde fått smake, akkurat. Ganske langt unna egentlig. Oh well. Det var en juleønsketråd dette her, var det ikke? Kan legge til flere ting i tillegg til tidsmaskinen (hvis den heter DeLorean får jeg jo forresten en bil også på "kjøpet"!): - Skikkelig golfsett - Skikkelig analog klokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 14, 2004 Forfatter Share Skrevet November 14, 2004 Var det den fra "tilbake til framtiden" filmene det?? Den hadde bra aks!! Må vel plusse på listen min jeg å! (blir aldri fornøyd vøtt ) - Hellig Birma katt (dama maser om det katt til 6k vøtt ) - villa i solfylte spania - hus med garasje her i landet - en feit lottopremie (og fred på jord ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WebGeek Skrevet November 17, 2004 Share Skrevet November 17, 2004 Ønsker meg ny jobb!!! (også en E36 M3 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 18, 2004 Share Skrevet November 18, 2004 Hmm, endel flere ting jeg ønsker meg oxo : 1. Leilighet 2. Sydenferie, eller et feriehus i syden 3. Ny jobb, eller best av alt - min egen lille butikksjappe 4. En søt liten ting som ligger i vinduet hos gullsmeden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 18, 2004 Share Skrevet November 18, 2004 Ingenting. Jul er noe tøys. Kanskje jeg skal utvide nyttårsaften-boikotten min til å gjelde hele jula. Bare stress uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 18, 2004 Share Skrevet November 18, 2004 Ingenting. Jul er noe tøys. Kanskje jeg skal utvide nyttårsaften-boikotten min til å gjelde hele jula. Bare stress uansett. 'Er veldig ening med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 18, 2004 Forfatter Share Skrevet November 18, 2004 Ingenting. Jul er noe tøys. Kanskje jeg skal utvide nyttårsaften-boikotten min til å gjelde hele jula. Bare stress uansett. Nåå ?! Har du ikke vært snill gutt i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå