Gå til innhold

Hva synes dere om denne fronten?


PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enig med de andre her, selv om jeg helt klart ikke er medlem av originalpolitiet! Var spesielt mindre pent med sprekken mellom panseret og nyrene, + at de øvre lyktespoilerene ikke passer. Sitter ikke ordentlig inntil lyktene engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hagenisse, eh. Du ikke originalpoliti? Er ikke mye styling du liker. :)

Men, her har du jo helt rett.

Sideskjørtene passer ikke inn med verken linjene på bilen eller frontfangeren. Jeg får lastebilassosiasjoner.

Frontfangeren er jo også en egen historie. Den passer heller ikke med noe som helst på resten av bilen. Nyrene ser ut som de har stått litt for lenge i litt for sterk sol...

Synd, for med en annen front og andre skjørt kunne det vært en pen bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har mer med stylinga å gjøre. De fleste overdriver og/eller putter på ting som ikke passer til det orginale designet på bilen. For eksempel er e36 greie biler, men blir betraktelig greiere med m-stylinga. Hvis man derimot setter på frontfangeren til den mye rundere e46 så bryter det helt og blir seende tragisk ut.

Spoilere er fælt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det noe uoriginal styling du liker da? :)

Er heller ikke 100% enig i at E46 M3-fronten ikke funker på E36. Kan funke på en del biler.

Kan legge til at han som sitter ved siden av meg her i materiallæren syntes bilen var helfet. Og han er anti-BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...