Gå til innhold

Hva synes dere om denne fronten?


PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

argh, you guys , you`re so traditional ;D

Er ikke det det handler om her. Det handler om estetikk og design. Det handler om totalkræsj mellom design fra to helt fullstendig forskjellige verdener. :shock:

Slik styling fungerer meget bra for å få oppmerksomhet, noe som kan være gunstig for alle slags bilsjapper som bruker bilen som reklame, men noe annet funker det ikke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det som e problemet her e at alle bilan ser jo prikk lik ut, gøy å skille seg ut litt og trekke litt oppmerksomhet, ikke bare "se den m3 styla 320`n", ha noe ikke alle andre har lissom, tror den fangeren er fet i real life, jaja, hver sin smak.

som vanlig begynner jeg å tvile, men det er fordi alle synes den var 0 nice, hadde alle her inne digga den hadde jeg vært enda mer gira på den, typisk meg, hører alltids på hva andre synes og tar beslutningene deretter, på tide at jeg gjør som JEG vil, huff. what a midlife crisis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med den fronten mener du ? mulig jeg fikkser karbon panser eller no liknende..siden fronten er stygg/rar/fin/grom osv så er den iallefall VILL, det betyr at resten av bilen burde være "vill"..om duskjønner? solgte nettop impreza scoopet jeg hadde, så jeg får se hva som skjer :) takk for ok innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, monsterfrontene er noe man skaffer seg om man vil ha oppmerksomhet, for pene er de ikke. Man må tåle mye pepper, men vil garantert treffe folk som synes det er dritkult også. Det er bare å drite i hva andre synes og gjøre ting man selv blir fornøyd med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...