Sperre Skrevet November 16, 2004 Skrevet November 16, 2004 Må si meg enig med flertallet her, noe av det syggeste jeg har sett tror jeg. Dekkene var helt feil størrelse også, ikke noe fint når felgkanten stikker 2cm ut fra dekket.... Elsker M-Stylingen jeg og den skal på til sommeren sammen med nye hovedlykter (Hella angel eyes) og bad look
PenguiN- Skrevet November 16, 2004 Forfatter Skrevet November 16, 2004 lattis, ALLE haR jo M styling, det er like vanlig som å se gugge i merce...jaja, jeg går "Min egen" vei ser det ut til
hagenisse Skrevet November 16, 2004 Skrevet November 16, 2004 Helt greit å ha noe annet enn det vanlige, men trenger jo ikke velge noe stygt for det edit; ser man det, jeg er blitt oberstløytnant.
Ettertenning Skrevet November 16, 2004 Skrevet November 16, 2004 Alt er vel egentli stygt før du blir vant med det.. Vertfall ekstreme ting.
SeT Skrevet November 16, 2004 Skrevet November 16, 2004 Synest igrunn stygt var ett mildt ord for den fronten da men.-..
Gunnar Skrevet November 17, 2004 Skrevet November 17, 2004 lattis, ALLE haR jo M styling, det er like vanlig som å se gugge i merce...jaja, jeg går "Min egen" vei ser det ut til Er det dette du kaller å gå din egen vei?
PenguiN- Skrevet November 17, 2004 Forfatter Skrevet November 17, 2004 The power of the majority was to strong. hehe, jeg har avogtil en forferdelig dobbeltmoral
Gunnar Skrevet November 17, 2004 Skrevet November 17, 2004 Hehe. Ikke gå for noe du ikke liker da. Hva er forresten "gugge i merce"?
PenguiN- Skrevet November 17, 2004 Forfatter Skrevet November 17, 2004 mente gubber i mercedes synes M3 fronten MED lippe nederst (lik den jeg solgte) er forbanna pent, men jeg ville ha noe litt "villt" men får ikke satt på før sommeren, da setter jeg heller på m3 front nå og setter på leppe til sommeren.
Kjetil 323i E36 Skrevet November 18, 2004 Skrevet November 18, 2004 Sjekk Lumma Tuning sine fronter. Meget pene og er nesten ingen som har de. Lumma CLR er meeeeget pen i mine øyne. http://www.lumma-tuning.de/
sn|per Skrevet November 18, 2004 Skrevet November 18, 2004 Noen som har bestilt via websiden deres? Hvordan er det med frakt og toll og slikt?
Sir_Hood Skrevet November 27, 2004 Skrevet November 27, 2004 Jeg vet ikke om det er fargen som gjør meg kvalm eller om det er monster fronten... men følte meg litt uvel når jeg så det bildet... Bilplageri burde ikke vært lov (men vi lever dessverre i ett "fritt" land) hehe
Jonte Skrevet November 27, 2004 Skrevet November 27, 2004 Den fronten der er usmakelig stygg, og den kler ingen av bilene du får dem til.. Navnet Monster burde jo si litt det også. Det blir for ekstremt med så mange 'luftinntak' i en frontfanger.. Kjøp Japse, der finner du mye sånt som er normalt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå