Gunnar Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 Ting kan jo alltid skje, men vi brukte ihvertfall langt tau, og det var ikke fastbundet i akebrettet. Det hadde vært langt farligere om det var det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 Jeg har en kompis med bmw 318... han har plukk dårlige dekk framme, så hver gang han skal dra på sleng går bilen bare rett frem!!!! Han har nye dekk på bilen, men de er bak... Det er riktig det, det beste dekkene bør faktisk stå bak. Dette er for å få styring i en sterk oppbremsing. Men om det er å fåretrekke til vanlig kjøring er opp til hver enkelt å vurdere. - Chris De beste dekkene skal stå framme på bilen...!! Når du bremser legger bilen mest vekt på framakselen... Var også av samme oppfatning til jeg leste om dette i et eller annet bilblad for noen år siden. Men da snakker man selfølgelig ikke om 2 utslitte dekk og 2 nye dekk. Da er det snakk om slitasje diferansen som dekkene får etter en hvis tids normal kjøring, eksempelvis etter en sesong. Grunnen er som sagt at man ønsker å ha kontroll på bilen i en oppbremsing, snurrer man er det jo kjørt. Men sett fra en annen side, det er det jo om man ikke for stoppet også. Men har man styring er det ofte flere muligheter... - Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 Beste dekka bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 mange oppfattninger på dette. har man dålige dekk bak og beste fremme kommer man jo ikke fremmover heller. he he. men med dålige dekk fremme og brae bak har man jo ikke styring så hvorfor skal man da komme seg fremmover. he he. jeg kjøper bestandi 4 nye dekk til bilene mine vær sesong jeg. pga att jeg kjører bmw og for att jeg hater og sette meg fast. har ikke hadt noe problem til nå vertfall. men på en svins bil kan dette diskuteres. da kan d stå sommerdekk bak så lenge jeg har styring og ikke går rett frem rundt biltilsynet f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Beklager at jeg drar opp et gammelt thread, men jeg klarte å miste dette klippet. Noen som har en ny link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Last ned DC++ (http://dcplusplus.sourceforge.net) og søk på "bmw ronta" eller det eksakte filnavnet. Gå f.eks. inn på hub'en biltokar.d2g.com , så finner du mange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Beklager at jeg drar opp et gammelt thread, men jeg klarte å miste dette klippet. Noen som har en ny link? Når du har lasta det ned, kan du være så snill å prøve å legge det ut her igjen? =) Sitter på jobb nu, å DC er ikke akkurat populært her ... ;p (Jobber på IT-kontoret på høgskolen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Takk Jeg fikk lasta ned fila Jeg kunne gjerne ha uploada den hvis jeg bare hadde hatt noe plass å uploade, fila tar 78,6MB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 filmen funker jo ikke eller siden du la ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 filmen funker jo ikke eller siden du la ut!! Tråden er snart et år gammel. Gjør som jeg beskrev over viss du fortsatt er interresert i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 fikk det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå