Gjest Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 prøver å åpne sidene men virker ikke. kommer opp et lite vindu med brukernavn og passord greier. hva skjer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Det vanlige, sikkert, Plexcom som har trøbbel. Hver gang de er nede er de jo nede i et par døgn. Er lei av å høre om nedetiden på de sidene. Skjønner ikke at de holder seg hos en så dyr og dårlig leverandør. Disse sidene er f.eks. aldri nede... *bank i bordet* Noe vil alltid skje, men synes det alltid tar drøyt lang tid hos Plexcom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 kan ikke huske at sidene har vært nede nei. liker ikke forum opplegget deres heller. må klikke så forbanna mye når det er et interesant tema som tas opp. blir drittlei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Tidligere i dag kom det opp en side ifra Plexcom som sa at serveren var under oppgradering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mori Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Jeg klikker helt på sånt tull som når det dukker opp dritt som dette på bmw forumet... det er alt for masse passord og brukernavn alt ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Jeg klikker helt på sånt tull som når det dukker opp dritt som dette på bmw forumet... det er alt for masse passord og brukernavn alt ..... Hva mener du? BMW-klubben holder nok ikke på å legge inn passord på sidene sine. Det er vel heller en feil et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Motorsport Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Fint med alternative sider når BMWCCN-sidene tar ferie i ny og ne, selv om jeg er i akutt nød når det gjelder kjøp og salg-sidene til BMWCCN. Det er et par annonser jeg skulle ha ringt på i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet November 26, 2004 Share Skrevet November 26, 2004 Hmm,fremdeles er sidene nede.Håper de kommer opp igjen før helgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 26, 2004 Share Skrevet November 26, 2004 Ja, på tide å skaffe seg en skikkelig webleverandør vet dere; http://www.eternia.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet November 26, 2004 Share Skrevet November 26, 2004 Men folkens, dette er jo et veldig godt alterativ da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 26, 2004 Share Skrevet November 26, 2004 Men folkens, dette er jo et veldig godt alterativ da!! Enig, men hva pokker er egentlig problemet med Plexcom ? (det er de som er leverandør ikke sant ?). Har BMWCCN glemt å betale regningen ? ...eller er bare Plexcom totalt elendige ? Ærlig talt...ikke bare er forumet relativt gammeldags (dog har jeg sansen for trådstrukturen), men når forumet "plutselig" er off-line 3-4 dager...er det nesten så jeg ikke gidder mer Sorry...Gunnar...for å bruke BMWguiden.no for og få utløp for mine frustrasjoner vedr. BMWCCN Mvh Fredrik Falkenberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet November 26, 2004 Share Skrevet November 26, 2004 Noen som har sendt mail til de som "styrer" internett siden til bmwccn da? Mvh TR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 26, 2004 Share Skrevet November 26, 2004 De vet helt sikkert om det, men de har flere alvorlige problemer som gjør at dette alltid skjer om igjen: 1. De har en webmaster som jobber offshore, og dermed altså kan være borte i lange perioder om gangen. 2. De har en latterlig dårlig (og dyr!) leverandør av webhotell (Plexcom). 3. Forumet er threaded, og krever derfor sannsynligvis veldig mye ressurser fra serveren det ligger på. Disse tingene til sammen har ført til at forumet deres ofte er tregt, og de gangene det har oppstått serverproblemer eller kodeproblemer har sidene vært nede i mange dager i strekk hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet November 26, 2004 Share Skrevet November 26, 2004 Ja, regner med at de vet om det selv:) , men det var for å tilfredstille nysjgerrigheten om siden blir oppegående snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 26, 2004 Share Skrevet November 26, 2004 synest den siden også er fantastisk treig jeg da. og ja jeg har b.bånd så d er ikke der feilen ligger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå