Gå til innhold

Rå bil på kjøreskole


Hhenrik
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Kjell Rune:

d er ikke en orginal schnitzer og skulle egentlig schnitzer trimmes, men d ble d vel ikke noe av siden den er skole bil. men den er veldig pen da.

Ingen AC Schnitzer-biler er "originale" slik som du beskrive det. Det er litt av konseptet at det er de AC Schnitzer-autoriserte forhandlerene som monterer utstyret. Her i Norge er Bavaria offisiell importør/forhandler av AC Schnitzer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjøretimer med en Ac Schnitzer 01 318ci coupè - oppkjøring med en 00 328ci på 17" vinter og M-fangere for 1 1/2år siden.. skal si sensor likte bilen..

kom opp i en situasjon hvor jeg måtte gi på litt.. gamle mannen på noen å 60 hadde ikke sagt noen ting på turen, men da åpnet han kjeften. "går bra den bilen her da" hehe.. deilig bil =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var faktisk en sak på biltilsynet her i høst. Da Svein Svendsen etablerte seg her i gjøvik med bla. s3'en og clk'en var det en av de kvinnelige sensorene som irriterte seg over bla. setene og de store hjulene på bilene deres. Var faktisk slik at vistnok hadde grunnløst strøket mange av de som brukte sven svendsen. Syntes det virket utrolig, men dama ble faktisk innkalt til møte etter masse klage fra kjøreskoleelever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjøretimer i en E30 320i i 1985...uff...det begynner å bli lenge siden :shock:, men på en eller annen måte må den bilen ha gjort noe med meg som medførte at interessen for BMW er så stor den dag i dag \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også kjøreopplæring i en E30. Det var en sort 1990 mod 316 1.8

Jeg hadde allerede kjøpt meg en Ford før jeg begynte på kjøretimene så det var kanskje det som gjorde at det gikk noen år før interessen for BMW dukket opp. Min første BMW var forresten en 1990 mod. E30 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første BMW var en original 1988 E30 320i...en skikkelig fin bil som i årene 1988-1989 fraktet oss rundt omkring i Europa :D Hvorfor jeg byttet denne BMW´en ut med en Mercedes-Benz 190E 2,3 med automatgear er selv i dag et stort spørsmål :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...