Gå til innhold

Rå bil på kjøreskole

Hhenrik
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

-":16gz0qao]Jeg kjørte med og opp i en Kia Sophia. Helt grei bil, men kunne heller tenkt meg å kjøre opp i en av bmw'ne som går rundt her i disse tider. Hvor mye brukte dere til sammen da...er blitt så dyrt i disse dager. Jeg brukte 8000- alt i alt, med teorikurs. dette var for 5 år siden. Hva med dere?..hørte en i klassen min, som måtte ut med 15000, det synes han var billig..

Tror jeg brukte ca 10k i ´99... Hadde 8 kjøretimer + obl. og oppkjøring.. Hører om mange som bruker 15-25k i disse dager... :? Det blir jo bare dyrere og dyrere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lappen i april i år, drev på i 2 1/2 måned.

Betalte 12-13 000kr. Hadde 4 timer under snittet sa læreren, og bestod alt på første forsøk.

Og ja, førerkortet har blitt SVINdyrt. Skal koste over 20-25k i 2006 og utover.

Kjørte btw med Finn Arnesen fra Arnesen/Floden &Risberg's trafikkskole i Elverum.

Kjørte en splitter ny Mazda 6. Møkkabil !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mest for å lokke ungdommen til kjøreskolen... Samme som i hjemmbyen min. En kjøreskole har bare BMW´er... Seff vil alle gutta kjøre opp der.. :D Kjørte selv opp i en 325i E36 96mod....(på snøen, hadde aldri kjørt på snø før den dagen :roll: )

Hvem vil ikke kjøre som Petter Solberg :P Får vel mange kunder på sånne stunt... Og mye omtale...

har ikke city hatt en m3 en liten periode og??? mener og erindre d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lappen 26februar i år. 6mnd etter 18årsdagen begynte jeg på kjøreskole, hadde utsettelse blæææææ, kjedelig, når alle kompisa hadde lappen og biler mens jeg måtte ta bane til skolen.

Brukte ca 11.000kr og jeg synes det var ganske billig, besto 1teori og praksis, kjørte i en E46 316 Sedan, hadde moro med den på glattkjøringa.

Ellers så hadde jo kjøreskolen andre kule biler, en E39 520 med litt m styling, en Mercedes W211 manuell, og mange andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...