sn|per Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Her i Gjøvik er svein svendsen blitt godt mottat etter at de begynte. De har en Audi S3 med 225hk, en mb clk cab, en e46 bmw 320(eller 328, er ikke sikker) cab, og en eller annen EVO har de kjøpt den siste uka + en e46 stasjonsvogn. http://www.svein-svendsen.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Jenter bruker jo 1 helt år på å ta lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Da vi skulle på Autofil kjørte jeg forbi ei gammel kone i en rimelig ny Audi S3 på E18... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Og jeg satt på med en gammel mann i en bmw 520! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 -":16gz0qao]Jeg kjørte med og opp i en Kia Sophia. Helt grei bil, men kunne heller tenkt meg å kjøre opp i en av bmw'ne som går rundt her i disse tider. Hvor mye brukte dere til sammen da...er blitt så dyrt i disse dager. Jeg brukte 8000- alt i alt, med teorikurs. dette var for 5 år siden. Hva med dere?..hørte en i klassen min, som måtte ut med 15000, det synes han var billig.. Tror jeg brukte ca 10k i ´99... Hadde 8 kjøretimer + obl. og oppkjøring.. Hører om mange som bruker 15-25k i disse dager... Det blir jo bare dyrere og dyrere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Tok lappen i desember 2002 jeg, og da brukte jeg ca 11 tusen. Syns det igrunn var billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Fikk lappen i april i år, drev på i 2 1/2 måned. Betalte 12-13 000kr. Hadde 4 timer under snittet sa læreren, og bestod alt på første forsøk. Og ja, førerkortet har blitt SVINdyrt. Skal koste over 20-25k i 2006 og utover. Kjørte btw med Finn Arnesen fra Arnesen/Floden &Risberg's trafikkskole i Elverum. Kjørte en splitter ny Mazda 6. Møkkabil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Opplæringsprisene er latterlige nå. Tror heller folk vil foretrekke lavere timepris og en Golf enn å måtte punge ut med så syke summer for å kjøre en grombil under opplæringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Gunnar: Svein Svendsen med alle grombilene er den billigste av de 4 trafikkskolene her i gjøvik. dreier seg om en forskjell på 20-30 kr per time faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Kjørte opp i en Seat Leone 1.8 Turbo jeg... 180 hk... det var artig bil. Bremsene tok noe sinnsykt på den. Trykket man pedalen 1mm inn, bråbremset den nesten Tok sin tid å venne seg til. Ellers så har en annen kjøreskole her en E46 316i. Forøvrig så var den røde touringen VELDIG pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2004 kamerat av meg kjørte opp i en Skoda Octavia RS Turbo...husker ikke hvor mye hest, men tok ikke mange sekundene fra 100-150 km/t sa han. Kjørelæreren ba ham trø litt på da en lokal råner kom forbi, og da gikk det unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Er helt sikkert samme motoren som i Seaten Kjetil kjørte, altså 180hk. Er jo bare 3-4 forskjellige motorer i hele VAG-konsernet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Er vel mest for å lokke ungdommen til kjøreskolen... Samme som i hjemmbyen min. En kjøreskole har bare BMW´er... Seff vil alle gutta kjøre opp der.. Kjørte selv opp i en 325i E36 96mod....(på snøen, hadde aldri kjørt på snø før den dagen )Hvem vil ikke kjøre som Petter Solberg Får vel mange kunder på sånne stunt... Og mye omtale... har ikke city hatt en m3 en liten periode og??? mener og erindre d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Desember 7, 2004 Share Skrevet Desember 7, 2004 Jeg fikk lappen 26februar i år. 6mnd etter 18årsdagen begynte jeg på kjøreskole, hadde utsettelse blæææææ, kjedelig, når alle kompisa hadde lappen og biler mens jeg måtte ta bane til skolen. Brukte ca 11.000kr og jeg synes det var ganske billig, besto 1teori og praksis, kjørte i en E46 316 Sedan, hadde moro med den på glattkjøringa. Ellers så hadde jo kjøreskolen andre kule biler, en E39 520 med litt m styling, en Mercedes W211 manuell, og mange andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 7, 2004 Share Skrevet Desember 7, 2004 Skikkelig fete disse bilene, men jeg syns nå at BMW E60 525i tar kaka som skolebil da.. de har en i Halden, østfold ;D lå bak den for noen dager siden..den "kenguru-hoppa" inn og ut av hver eneste rundkjøring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå