Saltkjelen Skrevet Desember 20, 2004 Share Skrevet Desember 20, 2004 uff da, nå som X5'n fikk en fornying, også skal det komme en ny en, som kanskje blir støgg! Neste generasjon X5 skal bli større, sterkere, mer komfortabel (heldigvis) og allsidig. Andre generasjon skal også bygges i USA og vil få internt kodenavn E70. mere info her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Desember 20, 2004 Share Skrevet Desember 20, 2004 Herregud, den var grim asså...bilen ser jo lei seg ut... Ikke rart igrunnen, tenk å bli `født`så stygg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2004 jeg håper iallefall ikke den blir seende sånn ut, men nå er jo dette kamuflasje også.. den X5'n som eksisterer i dag er jo lekker i forhold egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Desember 20, 2004 Share Skrevet Desember 20, 2004 Nå må vi huske på at den er kamuflert til tusen, og det er svært få biler som tar seg bra ut når de er kamuflert. Tenk på M5`n feks. Jeg tror nye X5`n blir bra, og dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 20, 2004 Share Skrevet Desember 20, 2004 Dagens X5 ser jo alt for klumpete ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 20, 2004 Share Skrevet Desember 20, 2004 Dagens x5 er jo perfect... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Desember 20, 2004 Share Skrevet Desember 20, 2004 PERFEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 20, 2004 Share Skrevet Desember 20, 2004 X5 kan bli som den er! Et sett med feite felger (og muligens senke bittelitt som den LeMans X5'n), og den bilen blir KONGE! Ikke gjør den om nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 21, 2004 Share Skrevet Desember 21, 2004 X5 er en fantastisk lekker bil, og det skal faktisk utrolig mye til at de klarer å lage en verdig etterkommer. I motsetning til mange av dere synes jeg ikke bildene over her er så ille. Maskerte biler skal jo være ugjennkjennelige, og ser sjelden pene ut. Synes jeg ser mange X5-linjer fortsatt. Det jeg ikke liker helt er at jeg ser litt X3-linjer også, for jeg er ikke noe glad i X3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2004 likhetene er el rundt i frontpartiet..den "nye" ser litt mere stasjonsvogn aktig ut.. litt lav osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Desember 22, 2004 Share Skrevet Desember 22, 2004 slapp av folkens, det blir helt sikkert en perle av en bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2004 slik som nesten alle bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 23, 2004 Share Skrevet Desember 23, 2004 Håper de ikke føkker den til for mye.... For X5 skal jeg ha meg når jeg er ferdig på skolen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Noen ny bilder uten fult så mye kamuflasje: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 Oi, dæven. På de to øverste bildene ser det virkelig lovende ut. Jeg gleder meg til nesten generasjon E70 X5 kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå