Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff da, nå som X5'n fikk en fornying, også skal det komme en ny en, som kanskje blir støgg! :cry:

147507.jpg

147508.jpg

147509.jpg

147510.jpg

147511.jpg

147512.jpg

Neste generasjon X5 skal bli større, sterkere, mer komfortabel (heldigvis) og allsidig. Andre generasjon skal også bygges i USA og vil få internt kodenavn E70.

mere info her

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg håper iallefall ikke den blir seende sånn ut, men nå er jo dette kamuflasje også.. den X5'n som eksisterer i dag er jo lekker i forhold egentlig..

Skrevet

Nå må vi huske på at den er kamuflert til tusen, og det er svært få biler som tar seg bra ut når de er kamuflert. Tenk på M5`n feks.

Jeg tror nye X5`n blir bra, og dyr.

Skrevet

X5 kan bli som den er! Et sett med feite felger (og muligens senke bittelitt som den LeMans X5'n), og den bilen blir KONGE! Ikke gjør den om nå da! :(

Skrevet

X5 er en fantastisk lekker bil, og det skal faktisk utrolig mye til at de klarer å lage en verdig etterkommer. I motsetning til mange av dere synes jeg ikke bildene over her er så ille. Maskerte biler skal jo være ugjennkjennelige, og ser sjelden pene ut. Synes jeg ser mange X5-linjer fortsatt. Det jeg ikke liker helt er at jeg ser litt X3-linjer også, for jeg er ikke noe glad i X3... :?

• 1 year later...
Skrevet

Oi, dæven. På de to øverste bildene ser det virkelig lovende ut. Jeg gleder meg til nesten generasjon E70 X5 kommer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...