ErikS Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Oi, dæven. På de to øverste bildene ser det virkelig lovende ut. Jeg gleder meg til nesten generasjon E70 X5 kommer. Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Oi, dæven. På de to øverste bildene ser det virkelig lovende ut. Jeg gleder meg til nesten generasjon E70 X5 kommer. Der fikk pipa en annen smell! Tror nok at nye X5 blir konge! Ikke det at jeg kommer til å skaffe meg en, men så er det jo greit at biler med BMW-logoer ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Dersom eg vinne i vikinglotto ikveld, så skal eg kjøpe meg ein X5... WOHO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Synes fronten ser altfor snill ut! Som nevnt synes jeg også det er noen X3 linjer her som jeg heller er ikke er fan av. dagens X5'er er LUX! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 æsj... likte ikke rumpa på den... Fikk meg til å tenke Volvo XC90 Men ikke vet jeg hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Håper den kommer med en Cayenne-knusende motor til nye X5 Alpina 8'erne var jo fine, men ikke helt Cayenne Turbo konkurenter... i alle fall ikke 4,6is.. med yne ML 63 MÅ jo bmw fikse en grom X5... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Litt for mye x3 for meg...Men det er bare i fronten,bakfra så ser den ut som en fet og større suv enn det x5 er idag,mener nå jeg da.Blir mere og mere vant til Chris sitt design,må si det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Nye bilder.... Så en liten photoshop på slutten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Synes dette ser meget lovende ut jeg. Gleder meg til å se den i virkligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Den så litt snodig ut...hehe.. håper det blir bra... ser ut til at de safer litt mer rimelig likt design som gammle X5... ikke så radikal som E65 da den kom... men det er kanskje litt for tidlig å si... Mer spent på motorener jeg ... noen sterke Bensin-motorer hadde vært fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2006 Jøss, dette virker jo lovende.. Blir spennende å se hvordan E70 blir til slutt og ikke minst hva slags motoralternativer som vil havne i den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 På dette bilde så den skikklig rå ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Nå må vi huske på at den er kamuflert til tusen, og det er svært få biler som tar seg bra ut når de er kamuflert. Tenk på M5`n feks.Jeg tror nye X5`n blir bra, og dyr. ..klart den vert bra!....gledar meg som ein unge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Golf frontlykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 pen bil, men får håpe at nyrene på den nye x5`en ikke skal være så store Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå