Gå til innhold

Godt nytt år!


c_ellef
 Share

Anbefalte innlegg

Første plan er jo isbanekjøring i februar

icon_drive.gif

Hordaland sin, eller Finnskogen? Har Fahrfreude kommet enda? Er vel noe påmeldingsgreier der. Har sykt lyst, men vet ikke om bilen min tåler turen og kjøringen... :?

Godt nyttår til alle sammen ja :D

Ikveld skal det ikke festes med måte nei :lol:

Hvor skal du 'a? Skal på middag nesten på Bryne, og så påstås det at vi skal til en dassfest på Tjøtta etterpå. Håpløst prosjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Godt nyttår til alle sammen ja :D

Ikveld skal det ikke festes med måte nei :lol:

Hvor skal du 'a? Skal på middag nesten på Bryne, og så påstås det at vi skal til en dassfest på Tjøtta etterpå. Håpløst prosjekt!

Vi skal spise middag me foreldrene til typen, så skal vi på fest på ålgård, ser ut til å bli en bra kveld med kjekke folk :)

Hørtes ikke så veldig spennendes ut med en dassfest på Tjøtta nei...hehe

Ikke den plassen med mest gang for å si d sånn,hehe...du må finne en annen plass... Det er jo tross alt nyttårsaften, da skal en ha d kjekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med saken, men det er veldig mange som skal på det der MC-huset på Tjøtta, så det er visst dårlig med fester. 200 spenn for det der.. ihah.

Vi er flere som ikke er så lystne etterhvert tror jeg, og har et par hus til disp, så det ordner seg kanskje om vi er nok og får tak i taxi. Det i seg selv pleier å være et prosjekt på nyttårsaften... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med saken, men det er veldig mange som skal på det der MC-huset på Tjøtta, så det er visst dårlig med fester. 200 spenn for det der.. ihah.

Vi er flere som ikke er så lystne etterhvert tror jeg, og har et par hus til disp, så det ordner seg kanskje om vi er nok og får tak i taxi. Det i seg selv pleier å være et prosjekt på nyttårsaften... ;)

Det er bra, håper det ordner seg ;) Godt Nyttår :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt Nyttår folkens...

Hadde det veldig kult idag..

Vi alle gutta samla et sted og de fleste drakk osv.

Vi var 6 stappfulle biler med, og noen hadde med seg fyrverkeri da, så fyrte dem alt og det ble en kul lysshow.

Så måtte jo jeg bare begynne å drifte på det lille stedet vi var på i tett tåke, så kom 3 andre etter meg og vi burna burna burna burna mens himmelen var full av forskjellige lys.

Klarte også på en eller annen måte å gjøre det til Å IKKE SE EN DRITT der vi var i, spinna bakhjula,masse røyk,moro hver gang man gjør det, hehe.

Dro til byen etter det spiste mat,utested osv også hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss var det veldig få som var i kjørbar tilstand... Jeg kjørte til vorspiel, men der ble det stopp, og der står femmeren fortsatt fint parkert. ;)

Har faktisk hatt det beste nyttåret på mange år, på tross av at jeg på forhånd frykta nok en kjip feiring. Det ble bare knall på alle måter! :o

Disse bildene sier vel egentlig alt. :mrgreen:

imag01437sv.jpg

imag01468rv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hordaland sin, eller Finnskogen? Har Fahrfreude kommet enda? Er vel noe påmeldingsgreier der. Har sykt lyst, men vet ikke om bilen min tåler turen og kjøringen... :?
Finnskogen.

Fahrfreude kommer ikke før i februar, så det må bli informert om påmelding til treffet på annet vis. Regner med at det blir sendt ut mail og lagt på websidene.

Bilen din bør tåle dette. Det er den mildeste form for banekjøring som finnes. Motoren trives godt med kald innsugsluft og ikke bare av/på-gassing, drivverket får ingen store moment-overraskelser og understellet går aldri på max belastning (nesten da). Helt topp for litt skjøre biler også..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er like mye ujevnt underlag og slikt jeg er litt bekymret for. Det slår og dunker flere steder under bilen. :? Og så skulle nok diffen og girkassen hatt ny olje. Men vi får se hva det blir til. Skal prøve å få med meg en hjelm bortover, så er jeg ihvertfall klar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg starte å spre falske rykter, men snakket litt med en taxi sjåfør (på vei hjem fra fest) og fant ut at det var han som var formann i Trøndelags avdelinga (hmmm....). Så spurte jeg om det var noe isbanekjøring på gang. Da fikk jeg til svar at det var under planlegging. Manglet godkjennelse fra politiet bare nå. Skulle vist befinne seg på Ausetvatnet. Vet sikkert ikke hvor det er du, men er i området Skjelstadmarka, ca 2 mil fra Stjørdal sentrum og opp og inni skogen. :lol:

Var vist i februar det skulle avvikles viss det ble.

Kart fra Stj. sentrum:

http://www.gulesider.no/gsi/route.do?mo ... y=&x=0&y=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...