Gå til innhold

Hva syntes du jeg burde bruke pengene mine på?

Share

Hva burde jeg bruke pengene mine på?  

27 stemmer

1. 1. Hva burde jeg bruke pengene mine på?

• Motor
      13
    • stereo
      2
    • styling
      3
    • Turbo
      9

Anbefalte innlegg

jeg ville garantert holdt bilen original sånn utseendemessig... men skifta til en sprekere motor... det er jo konge med biler som ser originale ut, men kjører fra de fleste... Tror jeg må gjøre det en gang, ha en e30, med 2,5l turbomotor, med originalt utseende og stålfelger.... Det er drømmen....

1602èn blir ikke tøff med styling, den er fin original...

al2.jpg

Denne var foreksempel ikke tøff...

kanskje satt på slike skjermutbredere som er på 2002turboen..?? det hadde blitt tøft... men helst original..

image009.jpg

eller hvis du har penger til det kan du gjøre den om til historisk racer... det er også rått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet.... det med å gjøre den om til historisk racingbil.. men det fattern har lyst til å få den så org. som mulig... noe som er litt kjipt... men det er en svenske som lager noe brede skjermer og litt sånt helt sett til 10tusen som han har lyst til å kjøpe.. og det skal jeg være enig med han for de skjerme er ikke sånn styling og sånt jeg kan legge inn en link til en som har det...også i går da (lørdag) kjøpte fattern seg en bil til en 2800 cs.. som var ganske fin til rett under 11tusen i sverige.. så han skal nok fikse opp den mens jeg får 1602 min i fred.. hehe.. Det er derfor jeg har lyst til å kjøpe litt motor og litt sånt.. men det som er gunnar.. er at jeg fant et komplett turbo sett til 3tusen med intercooler.... jeg har ikke peling hva som er i det for jeg har ikke peling på turbo.. jeg vet bare at det gir mye hk. og en helvetes rå lyd!... men jeg vurdere og kjøpe et racing sett med fjering og den pakka der som jeg ikke skjønner forskjellen på.. men det er så dyrt! vis noen av dere vet om noe brukt som funker så sleng inn et inlegg a... men vet noen om jeg burde trimme motoren jeg har eller kjøpe 2li. tii??? her er linken til den siden som bilen er på http://www.finn.no/finn/car/object;pdc= ... 2445&pos=1 (ps. det er ikke min bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...