BimmerKing Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Syke jævler az! Åsså på en Mercedes da... Hvor er den Mercedesen? Er ikke det en Range Rover da? Er forøvrig enig i at den karen har en seriøs feilkobling i toppen..... :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Du skal være ganske syk i hodet for å dytte snabelen din inn i eksosrøret på en bil...selvom det bare er på kødd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Syke jævler az! Åsså på en Mercedes da... Synes nå det ligner på en Range Rover, jeg da.............. Så det nå ja ... Enda sykere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Hva slags Mercedes skal det være mener dere? Det er en Range Rover, nesten lik denne: Så det KAN være BMW-motor i den, selv om jeg nok tror den modellen er litt for tidlig for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Hva slags Mercedes skal det være mener dere?Det er en Range Rover. Så det KAN være BMW-motor i den, selv om jeg nok tror den modellen er litt for tidlig for det. Hehehe...jeg vet ikke om det gjør så mye fra eller til...fyren må være syk i hodet for å bli horny på den måten på en BMW motor også Apropos RR...det er en av de få moderne bilene utenom BMW som jeg kunne tenke meg å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Så det KAN være BMW-motor i den, selv om jeg nok tror den modellen er litt for tidlig for det. Kanskje det var derfor han stakk tissefanten i den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 er nok en range rover ja. feie over exosen er EN sjuk ting, kledninga gjer ikkje saken bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Og jeg som trodde det ikke gikk an å bli mer autofil en Jan Erik Larsen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 hvem vet hva jan erik gjør etter at kamera er slått av........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Ikke sant! Og vi har jo alle sett gliset hans når han finner en fin potte. Men de pottene han gliser mest over er skremmende store... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 hehe!! å best liker han TO store! grisegutten!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Januar 8, 2005 Share Skrevet Januar 8, 2005 Der hadde ikke jeg fått plass til min i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 Her kan du grille loffen din - tra-la-la-la..... (Kjent Jan Erik sitat) Passer vel på mer enn en måte her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 Hehe. Skulle jeg finne på å se Autofil igjen en gang tror jeg at jeg må snu meg bort når han begynner å snakke om enderøret etter denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå