Tommy Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 http://www.finn.no/finn/car/object;pdc= ... 741&pos=35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Gratulerer...en meget pen bil med noen fine felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 GRATTIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Gratulerer ! Var det mye utstyr og styling på den siden den var så dyr i forhold til km standen og at bilen er 13 år gammel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Den va snaxy jah Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Grattis Tommy! Den var skikkelig fin. Har du fått aksept hos kona på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Den så bra ut ja! Akkurat sånn skal en E36 se ut! Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Gratulerer Tåmi Kjenner jo selgeren også. Han har vært entusiast lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2005 Ja bilen var litt høyt priset, men jeg ga 95k Jeg kjente til den forrige eieren, å som Gaute sa, så er han også en entusiast. Km standen bekymrer meg lite, ettersom dette er slitesterke motorer. Hovedgrunnen til at jeg kjpte bilen, var at den var rette fargen, og passe styling (ikke over stylet) å ikke minst interiøret, som ikke er noe alle har. bilen var en drøm og kjøre @ Gunnar, jepp kona er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Grattis med ny bil. Enda en vakker ISbil! Akkuratt slik di skal vere Nå må du vere snill med den da, slik at den ikkje ender opp slik som alle disse myrda bmwenne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 grattis med en meget strøken bil... kunne tenkt meg en slik jeg også, men økonomien for en student er ikke bra nok... Men en gang i fremtiden..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Tåmi er snillere med bilene sine enn de fleste, har jeg fått inntrykk av. Denne isbilen får det nok kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Tåmi er snillere med bilene sine enn de fleste, har jeg fått inntrykk av. Denne isbilen får det nok kjempebra! Godt og høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Hovedgrunnen til at jeg kjpte bilen, var at den var rette fargen, og passe styling (ikke over stylet) å ikke minst interiøret, som ikke er noe alle har. bilen var en drøm og kjøre Svarte e36 coupe med litt m-styling og is-motor er slik det skal være det Jeg vil ha slike seter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå