Gunnar Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Wooohah! Fikk endelig fagkarakter i INNFE40 i dag: H.Emnekode Emnekode Emnenavn Godkj.periode Endelig karakter INNFE40 EKS Innovasjon- og prosjektarbeid, eksamen 04H A INNFE40 000 INNOVASJON- OG PROSJEKTARBEID 04H A Fikk desverre "bare" B i det andre faget jeg hadde eksamen i før jul, "Internett og presentasjonsteknikk". Desverre litt jallafag begge to, men er storfornøyd allikevel. Trenger noe å dra opp realfagskarakterene med, for i matte, kjemi og fysikk er jeg oppriktig talt sjeleglad om jeg får E! Måtte bare dele gleden med noen. Er det flere hardtarbeidende (haha..) studenter her inne som føler for å dele karakterer man er fornøyd med er det bare å kjøre på. Selvskryt gjør godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 grattis så meget Gunnar!!! har kun livets skole selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2005 Takker! Livets skole er forøvrig ikke noe å kimse av! Klarte meg meget bra med den i 3-4 år, og hadde markedet og mulighetene vært bra (og like som med høyere utdanning) så hadde jeg nok fortsatt slik. Men slik det er i dag fant jeg ut at det kunne være lurt å skaffe seg noe bedre. Ble dessuten klar for å gjøre noe annet enn IT, og IT var jo det eneste jeg kunne, så da måtte jeg lære noe annet et eller annet sted... Så nå er det bare å se minusen (økonomisk) tikke i høy fart, og glede seg over de bra karakterene jeg nå har fått, for det blir nok langt mellom A-ene (og B-ene også). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Gratulerer. Men du blir vel skikkelig student snart du og Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Gratulerer! Veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 7, 2005 Share Skrevet Januar 7, 2005 Gratulerer...jeg savner studentlivet...piker, vin, sang og ikke minst den akademiske frihet. Nyt tilværelsen...bli klok og husk at den virkelige testen kommer når du skal bevise hva du er god for i arbeidsmarkedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Januar 7, 2005 Share Skrevet Januar 7, 2005 ~Nice~ Gratulerer Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 7, 2005 Share Skrevet Januar 7, 2005 Gratulerer så mye Gunnar!!! Fotjente det, du har jo jobba gansge hardt for di der... Skal visst begynne å studere jeg også nå så vi får se om det går like bra hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 7, 2005 Share Skrevet Januar 7, 2005 Grattis, hjelper godt på sjølvtillitten det der ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2005 Takker alle! *sole seg litt i glansen* Har et par kompiser som får masse bra karakterer, så jeg må finne andre steder å sole meg. Gratulerer...jeg savner studentlivet...piker, vin, sang og ikke minst den akademiske frihet. Nyt tilværelsen...bli klok og husk at den virkelige testen kommer når du skal bevise hva du er god for i arbeidsmarkedet Sant det. Heldigvis har jeg noen års erfaring fra arbeidslivet allerede, så jeg vet en del om hva det handler om, men dette blir jo en annen bransje. Gleder meg til å komme i gang. Håper bare jeg får noe gøy å gjøre etterpå. Det er mange ingeniører som må gjøre seriøse drittjobber i noen år etter endt utdanning... Skal visst begynne å studere jeg også nå så vi får se om det går like bra hehe Så bra! Det fikser du vet du. Bare få på plass lysten til å studere så ordner det seg. Når man først er i gang, har lyst til å bli ferdig, og møter opp på skolen, så blir man på en måte bare dratt med gjennom de få årene det er. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 7, 2005 Share Skrevet Januar 7, 2005 gunnar du driver med 3d moddelering sant? Lager du logoer og litt sånt også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 7, 2005 Share Skrevet Januar 7, 2005 Grattis gunnar.Er noe jeg ikke har kommet til og klart. :twisted:Men er jo godt att noen orker Lykke til videre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 7, 2005 Share Skrevet Januar 7, 2005 Grattis, når setter du snuten tilbake mot vestlandet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2005 gunnar du driver med 3d moddelering sant? Lager du logoer og litt sång også? Driver med 3D-modellering ja, men logoer, ikke egentlig. Er ikke helt den typen 3D-modellering vi driver med. Er mer den mekaniske typen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 7, 2005 Share Skrevet Januar 7, 2005 ok, for eg og brodern eller eg er bare med og gjelper til. men "Vi" Skal starte en nett butikk og så hadde han liksom fått et firma til og lage en logo men det ble så dårli syntes vi! Så da lurte eg på om dette var noe du kunne klare og få till? p.s mekanisk moddelering, hørtes interesant ut, forklar litt mer, har du evt demoer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå