johjoa Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 I følge britiske forskere er du hva du kjører. Stemmer det? Sjekk deg og din bil her! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=261908 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 BMW, Mercedes, Range Rover og Jaguar:Du går gjerne på kino Joda.. og liker fine middager. Nei, jeg liker god mat Du driver gjerne med idrett. aldeles ikke Du strever etter å gjøre karriere og det er viktig for deg å ha mange dyre eiendeler. Absolutt ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Hehe. Feil å ha Jaguar og Rover i samme serie som BMW og Merce. Blir feil. Men så var jo det briter så... Den saken der stemte ikke bra med meg "BMW, Mercedes, Range Rover og Jaguar:Du går gjerne på kino og liker fine middager. Du driver gjerne med idrett. Du strever etter å gjøre karriere og det er viktig for deg å ha mange dyre eiendeler." Går aldri på kino, liker ikke fine middager og driver ikke med idrett, strever ikke nevneverdig av å få meg en karierre og er ikke for opptatt av å ha dyre eiendeler. Passer vel bedre under "Opel, Toyota og Seat: Du har problemer med å holde vekten. På fritiden liker du å «gjøre ingenting». Du tipper gjerne." Bortsett fra at jeg så godt som aldri tipper og har alltid noe å finne på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Må innrømme de bomma stygt på de greiene der! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Jeg går aldri på kino og jeg liker heller ikke fine middager. Jeg driver ikke med idrett (løper dog et par ganger i uken), men jeg pleier min karriere...dog uten å streve. Det er imidlertid ikke spesielt viktig for meg å ha dyre eiendeler. Hmmm...jeg passer nesten bedre i kategorien for folk med Rover, Daewoo og Ford. Familien er viktig og jeg betaler mine regninger i tide. Jeg liker friluftsliv og jeg kjøper få ting før jeg har spart til det først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 hmm, tror nok det er noen britiske forskerer som må forske litt til på dette ja. Det eneste som stemte for min del er at jeg er noen ganger går på kino. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 Haha, totalbom det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå