M6 Bjørn Skrevet Januar 16, 2005 Share Skrevet Januar 16, 2005 Jeg tror nok uansett så vil det være en investering å kjøpe en garasje i et borettslag. Greit nok å lage en dobbelgarasje men når du skal selge en gang så får du nok mer igjen for 2 separate garasjer. Husker når jeg flyttet hit til dette borettslaget for ca.3 år siden så var det en garasje til salgs omtrent samtidigt for 10k har angret flere ganger etterpå att jeg ikke kjøpte den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 i min (fars) garasje står bilen min, 318i, deler til bilen min, 2 minier, 2 fiat 600, en crescent trehjulsmoped, en 1948 dodge.... og i den andre garasjen står det en opel astra stasjonsvogn, en peugot 406, renault twingo, og en Jaguar mkII.... + mopeder.. og av deler ligger det tre mini motorer, 5 sett felger... og alle sommerhjulene til bilene på felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hügel Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 I låven min står det foruten BMW`en, `85 VW Jetta CL (bil nr. 2) `94 VW California Coach (Campingbil) `97 Nissan Micra (svigermors) `84 Zetor 6011 `59 Fordson Dexta `61 Puch VS50 `78 Tempo Panter (datteras) `75 Skoda S110R Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 I min ikke eksisterende garasje står det parkert en sølvgrå BMW 2003 E46 318d Touring med gule blinklys, uten rails, med 15" felger og med 195/65-15 piggfrie vinterdekk..."standardvare" altså...som tåler å stå ute en vinternatt. Kjøper jeg en pen E9 3.0 CSi blir det imidlertid andre boller...da blir det evt. temmelig hurtig "skredderbygget" en garasje rundt klenodiet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 Garasje,åå det hadde vert no det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå