BalleKnalle Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 ....Think Public! Skal være "vandalsikker"? (det går jo ikke ann å få den styggere!) http://www.nrk.no/programmer/tv/autofil/4414902.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 Synes den er morsom jeg. Fin bybil sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 Kan man kjøre utenfor en golfbane med den der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2005 Går så det griner oxo Bilen vil ha en toppfart på 50 km/t og kan kjøre over 100 kilometer før den må lades. Kan sikkert brukes innendørs på diverse kjøpesenter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 50km/t? herregud... håper den forbys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 13, 2005 Share Skrevet Januar 13, 2005 Oioioi, ble spysjuk nå jeg... Kvalmende stygg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Januar 13, 2005 Share Skrevet Januar 13, 2005 ikke noe for meg,ser helt forferdelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 13, 2005 Share Skrevet Januar 13, 2005 Hvorfor er alle de norske bilene så stygge ? "Troll" fra Lunde i Telemark (1956-1958) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 13, 2005 Share Skrevet Januar 13, 2005 Think er jo ikke aaaakkurat norsk lenger. Det er nok Ford som står for det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 13, 2005 Share Skrevet Januar 13, 2005 Think er jo ikke aaaakkurat norsk lenger. Det er nok Ford som står for det der... Sorry...min feil...solgte ikke Ford "Think" til et eller annet sveitsisk selskap ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 13, 2005 Share Skrevet Januar 13, 2005 Sorry...min feil...solgte ikke Ford "Think" til et eller annet sveitsisk selskap ? Usikker jeg... http://www.ford.com/en/redirect/think/default.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Januar 14, 2005 Share Skrevet Januar 14, 2005 Think eies ikke av ford ihvertfall. http://www.dagbladet.no/dinside/2002/12/19/356775.html Likte Dagbladets førsteside: "Her er nye think!" akkurat som den kassa er noe å juble over. Men de har vel kommet litt lenger. Kommet fra denne til denne multiseter golfbilen. Juba for bilnorge... |Hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 ENIG MED ALLE HER EGENTLIG!! Den var rett og slett grusom da.. selv JEG har da bedre smak enn å kjøre rundt i en sånn! Kjører BMW 728i jeg.. den går godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå