Gå til innhold

Skål!

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Tror egentlig det er på tide å ta en skål her inne, for vårt kjære merke, for BMWGuiden, for økt aktivitet på forumet, og ikke minst for den gode gjengen her inne; så SKÅL!

:beer:

Jeg er ikke den hardeste på utgåingen, men litt blir det da. I dag er jeg egentlig på sykepleierfest, men som på alle sykepleierfester pleier det å være en veldig dårlig jente:gutt ratio, nettopp fordi det kommer så innih..... mange gutter så fort det er snakk om sykepleierfest. ;)

Flere som tar seg noen pils og skal ut på byen eller? For min del blir det snart Tønsbergstur. Sannsynligvis Esmeralda, Himmel & Hav og/eller TigerTiger.

Party on guttabåiz - åja, og Aguilera da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skål alle sammen ,har ikke vert så lenge på dete forumet .Men er evig taknemelig for at det finnes!Blir ikke serlig mye øl på meg for tiden,har nok mista gnisten helt.Sjukemeldt er jeg åsså så Takk BMWGUIDEN.NO

for hjelpen når jeg har mått drepe et par timer, når døgn rytmen har på det mest fucka!Keep up the good work!!

Mvh Henrik\Catch-22

www.her-er-vi.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ser at det er flere som er klar for skåling her inne. I dag ble jeg kjørt hjem i en Suzuki Alto med ødelagt eksosanlegg, helt identisk med denne:

wpe99.jpg

Og takket være omstendighetene var det en meget hyggelig tur. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schåål ja!! eller, tror d burde vert mindre skåling på meg igår, for den kvelden gikk skeis kan du si :drink:

Ble litt vel mye vin & hjemmelaget tyrker :crazy:

Så fra kl halv ett av er vel resten av kvelden gansge svart, våknet opp på sofaen med en halvspist fajitas, en bakt potet i veska, og mobiltelefonen var borte vekk :iwant:

Så det blir vel på`n igjen med forsikrings piss og sånnt, er ikke akkurat første gangen det skjer for å si det sånn :P

menmen, shit happens, Schåål for et bra forum hvertfall :D:D:D

:beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer; Gunnar og alle dere andre med at aktiviteten på forumet går opp og skål for det. :D Hmmm...en litt slitsom weekend i København gjør at jeg ikke skåler i edle drikkevarer (jeg er normalt ganske forskiktig den veien)...så vann får holde i dag :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...