BalleKnalle Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2005 Men det finns grenser da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 Vel...en ting er å være glad i damer som ser ut som kvinner , men noe helt annet er det vi ser bildet av her...egentlig er det en dypt tragisk situasjon hun er havnet i.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 Ja enig.. Det er jo helt utrulig da at noen lar det gå så langt.. Men det er jo noen som tenner på skikkelig fete kvinnfolk da.. Det er jo noen som driver og feter dem opp til og med.. Ikke at jeg skjønner meg på dem som gjør det.. men det er jo så mye jeg ikke forstår!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 hehey. ny type "bil-senking" ute og går eller? hvis man får plass til noe såå stort da, vel og merke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Januar 20, 2005 Share Skrevet Januar 20, 2005 For noen år siden besøkte en mann en venn av faren min, mannen er kjent for sin tradisjonelle musikk og har hvert med på å lage filmmusikk i mange amerikanske filmer og musikk i indiske filmer, Nusrat Fateh Ali khan heter denne mannen som nå er død, han var feldig feit han også, han var på besøk hos en venn av pappa, de hadde spist og alt mulig, så måtte han på do, så feit som han var,satt han oppå dassen og ødela den,hahahahha.Tror ikke det var noe pent syn der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet Januar 20, 2005 Share Skrevet Januar 20, 2005 "Mye å ta i, mye å være gla' i" er det noe som heter! Altså SÅ glad kan du ikke bli i noen azz!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 20, 2005 Share Skrevet Januar 20, 2005 "Mye å ta i, mye å være gla' i" er det noe som heter! Hehe, greit nok det, men det blir litt vanskeli når du ikke klarer å holle rundt det engang... Da måtte det blitt plastisk kirurgi, armforlenging!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå