c_ellef Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=262688 Hvordan har det seg at en så fin dame som denne vil gifte seg med en gamling som Trump? Han er jo 25 år eldre!! Skjønner ikke at damene vil bytte bort glede med penger, men for noen betyr kanskje penger mest?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 ikke noe anna enn bare penger, penger, penger og PENGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Penger ER jo glede. Hadde gifta meg med ham jeg og om jeg hadde sjansen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Den som sier at penger ikke er alt, har for mange av dem! (jungel lov!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Jeg hadde kanskje giftet meg med fyren, men jeg hadde faen ikke klart å...jeg orker ikke å tenke tanken engang :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 For den summen penger som han har så skulle jeg gjort mye rart det er helt klart.Når han dør har du nokk penger til å ha en egen psykolog boende hos deg ,som kan hjelpe deg bli kvitt de stygge bildene i hodet ditt hehe.Å i tilleg kan du kjøpe deg et nytt rasshøl vis du skulle trenge det PENGER ER ALT! www.her-er-vi.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Den damen kan Trump ha for seg selv. Hun var jo alt annet enn pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Ja, thank god for at han ikke tok Celina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Hold kjeft gunnar, du har dame. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 fins jo også noen som er så autofile at de heller går i garasjen og mekker, enn å ta ei "horisontal runde" med damer av samme kaliber som ho overfor! er jo noe og sette spørsmålstegn ved, det og! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E63 Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Med hans overflod av pæng,burde han greie å finne noe bedre..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Hold kjeft gunnar, du har dame. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 vell...tenk deg: Du er en EKSTREMT fin dame(kansje modell), du tjener sikkert en del fra før, har mulighet til å få kansje en bedre kjendis i sin lomme som kansje ser litt bedre ut, han der trump med den sveisen(har vel ikke så mye hår heller for den saks skyld...), kondisen hans må jo hoppe av på første holdeplass, å bare tenk han i senga... Men, jeg er da en mann, så trenger heldigvis ikke å sette meg inn i den situasjonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 Gfff....får faen frysninger Vemmelige mann han der!!! Men jeg har for min del aldri fatta det der med å gifte seg for penger... jeg hadde hvertfall aldri klart å gjør noe sånnt!! Hadde faensje knullt han der om eg så hadde fått en million!!"#%( Hadde vert bedre å ver sekretæren hans da...hans ansatte får vel greit betalt skulle en tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå